امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شرکت‌های DenyAll و BeeWare ادغام شدند/ نسل جدید برترین راهکار امنیت وب

خبرایران: شرکت DenyAll با تصاحب یکی از پیشگامان امنیتی اروپا، سبد محصول وسیع‌تر و توانایی سرمایه‌گذاری بیشتر، امنیت اپلیکیشن نسل جدید را به مشتریان بیشتری در سطح دنیا عرضه می‌کند.
شرکت‌های DenyAll و BeeWare ادغام شدند/ نسل جدید برترین راهکار امنیت وب

به گزارش خبرایران به نقل از موسسه دیده‌بان آی‌تی،شرکت DenyAll با تصاحب BeeWare، یکی از پیشگامان امنیتی اروپا، بر شتاب رشد و توسعه خود می‌افزاید. در ششم ماه مه، تمام سهام شرکت BeeWare توسط DenyAll و با پشتیبانی سرمایه‌گذارانش یعنی Truffle Capital و Omnes Capital خریداری شد که پس از خرید شرکت VulnIT در جولای 2012، ادغام شدن با شرکت BeeWare گامی مهم در استراتژی شرکت DenyAll بوده است.

 به گفته برنارد لویس روکو، مؤسس ترافل کاپیتال، این معامله قواعد بازی را تغییر می‌دهد و DenyAll را قادر می‌سازد تا رهبری خود در اروپا را تحکیم بخشیده، فعالیت خود را دو برابر، سودآوری خود را بیشتر و در سطح جهانی گسترش پیدا کند.

شرکت‌های BeeWare و DenyAll طی سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری‌های فراوان و بهبود دستاوردهای عملیاتی خود رشد چشم‌گیری داشته‌اند. Sofinnova Partners و Amundi Private Equity Funds، سرمایه‌گذاران BeeWare، از ادغام این دو شرکت استقبال و از آن حمایت کردند. به عقیده الکساندرا فلاگل از شرکت آموندی یکپارچگی و ادغام یک گام طبیعی در یک بازار در حال بلوغ است و BeeWare و DenyAll در قالب یک شرکت با سرعت بیشتری رشد خواهند کرد.

این ادغام باعث شده که دو شرکت پیش‌گام در زمینه‌ی فایروال اپلیکیشن وب که از طریق تخصص و نوآوری، اعتماد مشتریان زیادی را در اروپا، شمال آفریقا، خاورمیانه و جنوب شرق آسیا به خود جلب کرده‌اند، یکی شده و این باعث می‌شود که نوآوری با شتاب بیشتری انجام پذیرد و همواره به تضمین سودآوری سرمایه‌گذاری‌های مشتریان توجه شود؛ چراکه از خلاقیت هر دو تیم استفاده‌شده تا به‌مرور به یک پلتفرم مشترک دست یابند. همچنین امکانات اصلی به هر دو WAF اضافه خواهد شد و عناصر فناوری به‌مرورزمان به اشتراک گذاشته‌شده و به هر دو گروه از مشتریان، ارزشی مضاعف ارائه خواهد شد.

همچنین درنتیجه این ادغام، مشتریان جدید قادر خواهند بود تا WAFها را بر اساس نیازهایشان انتخاب کنند. با سبد محصولاتی که شامل بهترین فایروال اپلیکیشن وب، مدیریت دسترسی به وب و محصولات ارزیابی آسیب‌پذیری‌ها است، DenyAll رویکردی یکپارچه و انتها به انتها به نام «امنیت اپلیکیشن نسل آینده» را معرفی کرده است. هدف این است که بر اساس پارادایم‌های جدید و قدرت رایانش ابری، امنیت اپلیکیشن برای همگان و نیز برای تأمین امنیت اپلیکیشن‌های جدید، مانند ارتباطات یکپارچه، صدا روی IP (VoIPSwift و دیگر سیستم‌های صنعتی مقرون‌به‌صرفه و امکان‌پذیر شود.

گفتنی است در حال حاضر ارائه کننده انحصاری راهکارهای DenyAll و BeeWare در ایران و خاورمیانه شرکت ارتباط امن (www.ertebateamn.com) می باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب