امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8019 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهران احمدی اعلام کرد؛

فیلم «شیار۱۴۳»گریه‌دار و سانتی مانتال نیست/ «شیار۱۴۳» یک غرور ملی است و همه ما برای آن سرفرازیم

خبرایران : مهران احمدی بازیگر فیلم سینمایی«شیار۱۴۳»گفت: برعکس همه آدم‌هایی که فکر می‌کنند این فیلم گریه‌دار و سانتی مانتال است فکر می‌کنم اصلا این طور نیست.
فیلم «شیار۱۴۳»گریه‌دار و سانتی مانتال نیست/ «شیار۱۴۳» یک غرور ملی است و همه ما برای آن سرفرازیم

به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم تقدیرازعوامل فیلم سینمایی«شیار۱۴۳» باحضور«حسین اسماعیلی» دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگرنواندیش خدمتگزار،«محمد علی مورج» عضو هيئت مديره بانک دی،« ابراهیم صفرلکی» مدیرکل روابط عمومی بانک دی ،«دکتر سید مهدی فقیهی» معاون پارلمانی و امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران ،«امیررضایی» رئیس هیئت مدیره جمعیت فرزندان شاهدو ایثارگرنواندیش خدمتگزار«حسین کشاورزیان» دبیر نخستین گرامیداشت هنرمندان عرصه ایثار،خانواده شهدا و جمعی از اصحاب رسانه به همت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

بنابراین گزارش، دراین مراسم که با حمایت بانک دی برگزار شد، پس از اکران فیلم سینمایی«شیار ۱۴۳» از مادران و پدران شهدا شامل خانم «محب‌علی» مادر شهیدان «حسن» و «حسین محمودی»، «آقای ابوطالبی» پدر شهیدان «فرید» و «مجید ابوطالبی»، و « زرین‌تاج بهرامی» مادر شهید بهروز صبوری تقدیر شد.

در ادامه مهران احمدی بازیگر فیلم سینمایی«شیار۱۴۳» ابرازداشت: برعکس همه آدم‌هایی که فکر می‌کنند این فیلم گریه‌دار و سانتی مانتال است فکر می‌کنم اصلا این طور نیست بلکه این اشک نیز نوعی شوق تراژیک است که انسان از آن لذت می‌برد و درون ما را پر از شور و شعف می‌کند. این اشک تنها به خاطر غمگین شدن نیست بلکه یک غرور ملی است که همه ما برای آن سرفرازیم.

 بنابراین گزارش، فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ دومین اثر بلند سینمایی به نویسندگی و کارگردانی «نرگس آبیار» است و در ژانر دفاع مقدس به موضوع مادران در دوران دفاع مقدس می‌پردازد. این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، برنده سیمرغ بلورین ویژه هیات داوران و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر شده است. همچنین علاوه بر برگزیده شده در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت ده‌ها جایزه داخلی و بین‌المللی را نیز دریافت کرده است.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب