امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8027 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

داعش‌ مردگان‌ خود‌ را‌ می‌سوزاند+ تصاویر(۱۸+ )

خبرایران: یکی از مدافعان شهر کوبانی (عین العرب) در شمال سوریه اعلام کرد که در خانه‌هایی که تروریست‌های داعش آن را‌‌ رها کرده‌ و عقب نشینی کرده‌اند اجساد زیادی به آتش کشیده شده و یا در گورهای دسته جمعی دفن شده‌اند.
داعش‌ مردگان‌ خود‌ را‌ می‌سوزاند+ تصاویر(۱۸+ )
 وی گفت: پس از عملیات پاکسازی محله‌های جنوب شرق کوبانی عناصر داعش برای پنهان ساختن ابعاد بزرگ شکست خود اجساد اعضای کشته شده به دست نیروهای مدافع کوبانی را به آتش کشیده‌اند.
«
بروسک کوبانی» از مبارزان کُرد که این صحنه‌های هولناک را از نزدیک مشاهده کرده اظهار کرد که مزدوران داعش در کوبانی مردگان خود را می‌سوزانند یا در گورهای دسته جمعی دفن می‌کنند. این صحنه‌های در بسیاری از خانه‌ها که محل تجمع عناصر داعش بوده قابل مشاهده است.
گروه داعش روز گذشته با ده دستگاه خودروی بمب گذاری شده به مواضع یگان‌های مبارزان کرد در جنوب شرقی کوبانی حمله کردند که این خودرو‌ها در خیابان چهل و هشت و اطراف مدرسه السوداء و منطقه مورو و کاوا در جنوب شرق کوبانی منفجر شدند.
«
زیلان کوبانی» یکی دیگر از مدافعان کوبانی با بیان اینکه جنگ با گروه داعش وارد ۱۰۳امین روز خود شده است افزود: ما همچنان به عملیات خود برای آزادسازی کامل کوبانی ادامه خواهیم داد.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب