امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8038 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قلقلی درگذشت،شایعه ای که تکذیب شد

خبرایران:«شهرام لاسمی درگذشت»؛این شایعه ای بود که شب گذشته در فضای مجازی پیچید و خیلی ها را نگران کرد.
قلقلی درگذشت،شایعه ای که تکذیب شد

به گزارش  خبرایران، شهرام لاسمی که اغلب ما با نام قلقلی او را در کنار مجید قناد در برنامه های کودکانه به یاد می آوریم در یک شایعه نادرست گرفتار سرطان خوانده شد که صبح دیروز درگذشته است.اما طبق اطلاع خبرنگار ما،این شایعه صحت ندارد و این هنرمند خوشبختانه در قید حیات و سلامت است.حتی گفته  شد همسر وی در یک تصادف اتومبیل آسیبی جزیی دیده است.
شهرام لاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا با تاکید بر آنکه انتشار خبر درگذشت وی در سایت ها و وبلاگ های خبری از اساس شایعه و کذب است گفت: واقعا نمی دانم چرا هر از گاهی افرادی با اهداف نامشخص دست به ساخت چنین شایعه هایی می زنند.
وی ادامه داد: اگر قصد دارند از نام و چهره افرادی که مردم آنها را دوست دارند و یا نام هنرمند بر آنها قرارمی دهند برای بالا بردن آمارکلیلک خوردن اخبارشان سوء استفاده کنند باید گفت کار آنها دور از شان و رفتار انسانی است، چرا که به شخصه ازشب گذشته در حال پاسخ دادن به دوستان، اعضای فامیل و هنرمندانی هستم که برای پیگیری خبر درگذشتم مدام با من تماس می گیرند.

بازیگر کاراکتر قلقلی که طی بیش از سه دهه نقش آفرینی چندان میلی به مصاحبه نداشته با بیان آنکه از شنیدن صدای گریه اعضای فامیل و دوستان پای تلفن چنان احساس ناراحتی کرده است که نمی دانسته باید چه کاری انجام دهد یادآور شد: حال با این وجود باید پرسید آیا فردی که این شایعه را ساخته اصلا بویی از وجدان برده است یا خیر؟
لاسمی با ابراز امیدواری از این مساله که در آینده این دست اتفاقات و شایعه ها برای هیچ یک از هنرمندان این سرزمین شکل نگیرد گفت: شاید این اتفاق تلنگری برای مسئولان سازمان صدا و سیما باشد که یادشان بیاید در گوشه و کنار این کشور هستند هنرمندانی که سال ها میهمان خانه های مردم بودند و لازم است تا یادی از آنها بشود و به راحتی فراموش نشوند.
شهرام لاسمی متولد سال 1342 و خالق کاراکتر «قلقلی» است. قلقلی یک شخصیت تلویزیونی است؛ که به جای حرف زدن، با ایما و اشاره مفاهیم را به مخاطبان خود که عموما کودکان و نوجوانان هستند منتقل می کند.
لاسمی اولین بازی در 21 سالگی به توصیه فریماه فرهی در برنامه ای به نام «بازی، شادی، تماشا» در تلویزیون دست به خلق این شخصت زد و تا دو دهه فعالیت وی به شکل مستمر با این کاراکتر در شبکه های مختلف تلویزیون ادامه داشت.
این هنرمند طی این سال ها در ایفای نقش صحبت نکرده است و تنها در یک کار دوبلاژ اولین بار در برنامه «گل آموز» شبکه آموزش به جای یک عروسک مداد حرف زده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب