امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8047 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برکناری رئیس شعبه موسسه ای که از سود 29 درصدی رونمایی کرد/تاوان عدم رعایت قوانین بانک مرکزی

خبرایران: رئیس شعبه مؤسسه ای که از پرداخت سود 29 درصدی توسط این مؤسسه خبر داده بود، برکنار شد.
برکناری رئیس شعبه موسسه ای که از سود 29 درصدی رونمایی کرد/تاوان عدم رعایت قوانین بانک مرکزی

به گزارش خبرایران، مصاحبه با برنامه پایش برای مؤسسه اعتباری فرشتگان برای مدیران این مؤسسه و مسئول یکی از شعب آن بسیار گران تمام شده است؛ ادعای مسئول یکی از شعبات این مؤسسه در اعلام نرخ سود 29 درصدی به سپرده گذاران، پای تمامی مدیران آن را به معاونت نظارت بانک مرکزی باز کرد تا مخاطب اعتراض و توبیخ شدید مسئولان بانک مرکزی باشند.

پیگیری های خبرگزاری خبرآنلاین حاکی است پس از پخش مصاحبه ای در برنامه پایش یکشنبه شب گذشته که در آن مسئول یکی از شعب مؤسسه اعتباری فرشتگان ادعا کرده بود در این مؤسسه به سپرده گذاران سود 29 درصدی پرداخت می شود، بانک مرکزی مدیرعامل و تمامی مدیران و رؤسای شعب این مؤسسه را احضار کرده و مراتب اعتراض و توبیخ شدید خود را به آنان اعلام کرده است.

در ادامه این فعل و انفعالات، مسئول شعبه ای که مصاحبه وی از برنامه پایش پخش شده بود، برکنار شد و مدیران مؤسسه اعتباری فرشتگان تعهدات لازم را مبنی بر عدم تکرار چنین اشتباهاتی به بانک مرکزی دادند.

گفتنی است مسئول شعبه موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در پاسخ به پرسش خبرنگار برنامه پایش که از او پرسیده بود در حال حاضر نرخ سود سپرده های این موسسه چقدر است ، تصریح کرده بود نرخ سود سپرده های موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در حال حاضر 29 درصد است .

مسئول این شعبه در پاسخ به اینکه ایا شما تحت نظارت بانک مرکزی هستید یا نه گفت : بله ما تحت نظارت بانک مرکزی هستیم و هیچ ترسی نداریم که این سود را به سپرده های خود می دهیم . موسسه ما یک موسه قدیمی است و شما با مراجعه به شعبه ما در خیابان فاطمی روبروی وزارت کشور پول خود را در موسسه ما سرمایه گذاری کنید .

گفتنی است امید پردلی مدیر عامل مؤسسه مالی و اعتباری فرشتگان نیز در گفتگو با اخباربانک در باره مطالب عنوان شده در برنامه پایش صدا و سیما پرداخت سود 29 درصدی را تکذیب کرده و اظهار داشت: «در آن برنامه مسئول یکی از شعب مؤسسه فرشتگان موضوعاتی را مطرح كرده که این مطالب به هیچ وجه مورد نظر و تأیید مدیریت این مؤسسه نبوده و نيست.»

 

   

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب