امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8064 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مراسم معارفه سرپرست جدیددانشگاه علمی کاربردی/2؛

شفیعی : مناصب و مدیریت‌های این دنیا برای هیچ‌کس پایدار نیست

خبرایران: مسعود شفیعی سرپرست سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بنده در مدت مسئولیت در دانشگاه اقداماتی انجام داده‌ام و اگر هم بار دیگر مسئولیت این دانشگاه به من واگذار شود همان اقدامات را دنبال می‌کنم و ادامه می‌دهم .
شفیعی : مناصب و مدیریت‌های این دنیا برای هیچ‌کس پایدار نیست

به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علمی کاربردی بعدازظهر امروز با حضور «سید ضیاء هاشمی» معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، «دکتر جواد هروی» نماینده مردم شریف قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی،  «مهدی دواتگری» نمایندگان مجلس شورای اسلامی، «محمد اخباری» سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی،« مسعود شفیعی» سرپرست سابق این دانشگاه، «محمدعلی سرلک» سرپرست دانشگاه پیام نور، «دکترعبدالرسول پورعباس» رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی ،جمعی از روسای مراکز و اعضای هیات علمی دانشگاه علمی کاربردی و اصحاب رسانه در این دانشگاه برگزار و دراین مراسم « مسعود شفیعی » سرپرست سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی ورئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهارداشت: امروز صبح توفیق شد تا به برخی از دفاتر دانشگاه جامع علمی کاربردی سربزنم و از همکاران و کارکنان واحدها حلالیت بطلبم.

شفیعی ضمن تشکر از مدیران و کارکنان و روسای واحدهای این دانشگاه، افزود: گرچه مدت مدیریت من در این دانشگاه کم بود، اما چیزهای خوبی از دوستان یاد گرفتم و بسیار خرسندم که آنها نیز به شبکه دوستان من اضافه شدند. با این وجود در این مراسم نیز از همه حلالیت می‌طلبم.

سرپرست سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: یکی از دوستان چند روز پیش به من می‌گفت که اگر شما نیز به گردن ما حقی دارید حلال کنید که من همین را اعلام می‌کنم. همه دوستان را حلال می‌کنم و تا آخر زمان هر چقدر که دوست دارند می‌توانند از من غیبت کنند و مشکلی نیست.

شفیعی ضمن تبریک به  آقای اخباری برای قبول مسئولیت سنگین دانشگاه جامع علمی کاربردی، ادامه داد: این دانشگاه، دانشگاه بزرگی است و خیلی کارها هنوز باقی مانده که در این دانشگاه انجام شود و  خاطرات خوبی را از این دانشگاه با خود خواهم برد، شب پس از برگزاری همایش این دانشگاه فرزندان یکی از کارکنان دانشگاه به من نقاشی را هدیه کرد که من آن را به همراه سایر خاطرات خوب از این دانشگاه با خود خواهم برد و بنده در مدت مسئولیت در دانشگاه اقداماتی انجام داده‌ام و اگر هم بار دیگر مسئولیت این دانشگاه به من واگذار شود همان اقدامات را دنبال می‌کنم و ادامه می‌دهم، زیرا معتقدم با ادامه آنها موفقیت‌های خوبی شامل دانشگاه می‌شود و مناصب و مدیریت‌های این دنیا برای هیچ‌کس پایدار نیست و اگر قرار بود پایدار باشد، نصیب ما نمی‌شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب