امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8096 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۳:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نشست صمیمانه مدير عامل بانک ملی با بازنشستگان بانک ملی

خبرایران : صبح امروز، انبوه بازنشستگان بانك با دكتر عبدالناصر همتي مدير عامل ديدار و مسائل و ديدگاه‌هاي خود را از نزديك با وي مطرح كردند.
نشست صمیمانه مدير عامل بانک ملی با بازنشستگان بانک ملی

به گزارش خبرایران، دكتر همتي در اين نشست كه با حضور اعضاي هيأت مديره و جمعي از معاونان، مديران امور و روساي ادارات مركزي در مركز رفاهي كوثر (آجودانيه) برگزار شد، بازنشستگان را گنجينه ارزشمند بانك عنوان كرد و با بيان اينكه پيگيري مسائل معيشتي و رفاهي بازنشستگان به طور جدي در دستور كار هيأت مديره بانك قرار دارد، گفت: انتظار من از هيأت مديره كانون بازنشستگان بانك اين است كه در پيگيري مسائل رفاهي همكاران بازنشسته، ياور مديران بانك بوده و مسائل را پيگيري كنند.

وي خواستار برگزاري جلسات مشترك توسط كانون بازنشستگان بانك با همكاران بازنشسته و همچنين مسئولان صندوق بازنشستگي بانك‌ها شد.

مدير عامل با تشريح وضعيت فعلي بانك ملي ايران و محدوديت‌هاي قانوني به تشريح اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان بانك جهت بهبود وضعيت رفاهي و معيشتي بازنشستگان بانك پرداخت و ابراز داشت: من به عنوان مدير عامل بانك ملي ايران در كنار شما مسئوليت و وظيفه دارم با بهبود شرايط بانك و سودآورتر كردن فعاليت‌هاي آن، اين سرمايه 86 ساله را با وضعيت مطلوب تحويل آيندگان دهم.

وي با اشاره به شرايط اقتصادي حال حاضر كشور، پيگيري مسائل رفاهي و معيشتي بازنشستگان را امري مهم و ضروري عنوان كرد.

محمدعلي ايزدي معاون منابع انساني بانك نيز در اين مراسم با اشاره به کلام امام علی(ع) مبنی بر اینکه تجربه پیشکسوتها و بزرگان ارزشمندتر از شجاعت و جسارت جوانان است، گفت: شما سرمایه‌های ارزشمند بانک ملی می‌باشید و اعتبار بالای بانک مديون تلاش شما بازنشستگان عزیز است. وی تاکید کرد مدیر عامل بانک به همان اندازه كه دغدغه بهبود وضعيت رفاهي و معيشتي همكاران شاغل را دارد، پيگير امور شما بازنشستگان بزرگوار نيز مي‌باشند.

وي با اشاره به اقدامات انجام شده در این خصوص تاکید کرد، این معاونت همواره از برگزاری نشست با اعضای کانون و عزیزان بازنشسته از تعامل دو سویه برای اطلاع و پیگیری امور آنان استقبال می‌نماید.

معاون منابع انسانی با اشاره به محدوديت‌هاي قانوني فراراه تحقق برخی انتظارات همکاران،  بر اهتمام جدي و پیگیر مديريت عالي بانک برای اتخاذ راهكارهاي مناسب در خصوص بهبود شرايط رفاهي بازنشستگان بانك و یافتن راهکارهای اجرایی در این زمینه تاکید کرد.

در ادامه اين نشست، حسين دشتي رئيس اداره كل رفاه و درمان، بازنشستگان را سرمايه تكرار نشدني در بانك ملي ايران عنوان كرد و گفت: از ويژگي‌هاي مهم دكتر همتي، توجه ويژه به امور رفاهي كاركنان شاغل و بازنشسته است و ايشان علي‌رغم همه‌ محدوديت‌ها در اين زمينه اقدامات موثري داشته‌اند.

وي در ادامه به تشريح تدابير مديريت عالي بانك براي تعمير و بهسازي مركز رفاهي كوثر پرداخت.

حجت‌الله قاسمي صيقل‌سرايي مدير عامل شركت همياري كوثر نيز در سخناني به تشريح اهداف و فعاليت‌هاي اين شركت پرداخت و گفت: شركت همياري كوثر همواره در كنار بانك و كاركنان آن قرار داشته و تا حد امكان براي بهبود وضعيت رفاهي و درماني آن‌ها ياور بانك بوده است.

در بخش پاياني مراسم غلامعلي حمزه‌اي رئيس و ضياءالملكي عضو هيأت مديره كانون بازنشستگان بانك طي سخنان جداگانه از تلاش‌ها و اقدامات دكتر همتي براي ارتقاي وضعيت معيشتي و رفاهي همكاران بازنشسته تقدير كردند و به بيان درخواست‌ها و نظرات همكاران بازنشسته پرداختند.

گفتنی است در این نشست صمیمانه، بالغ بر 2500 نفر از همکاران بازنشسته و وظیفه بگیر حضور داشتند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب