امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8112 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و وزارت کشور/ استانداران رئیس هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان در استان‌ها هستند

خبرایران : علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت کشور به امضا رسیده است، گفت:‌ رئیس هیأت امنای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در استان‌ها، استانداران هستند.
امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و وزارت کشور/ استانداران رئیس هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان در استان‌ها هستند

به گزارش خبرایران، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با وزارت کشور، اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری خوبی با وزارت کشور انجام شد و آموزش و پرورش در ادامه همکاری‌های قبلی خوبی را ادامه خواهد داد.

وی افزود:‌ در دولت تدبیر و امید همکاری‌های استانداران، فرمانداران و بخشداران با آموزش و پرورش در بهترین سطح بوده است و شوراهای آموزش و پرورش در این دولت با دقت، منظم و با کیفیت بالا به همراه اثربخشی خوب تشکیل شده است.

وزیر آموزش و پرورش به یکی از بندهای تفاهم‌نامه با وزارت کشور اشاره و خاطر نشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه ریاست هیات امنای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان‌ها به عهده استانداران است و یقین داریم حضور استانداران به عنوان رئیس هیات امنا به کیفیت کار و به حمایت‌های بیشتری برای پردیس‌های دانشگاهی خواهد انجامید.

وی افزود: فرهنگ‌سازی و حضور کتاب‌های درسی در صحنه‌های مختلف با توجه به نیازهای کشور که به عهده وزارت کشور است موثر دنبال می‌شود.

فانی در پایان گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین وزارتخانه به لحاظ مخاطبان و اهمیت می‌تواند در فرهنگ‌سازی کمکی برای ترویج سیاست‌های داخلی کشور باشد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب