امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8127 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با مشارکت مؤسسه مهرآفرین ، شرکت گلدیران و ال جی؛

پروژه گلد کیدز (Gold Kids) رونمایی شد

خبرایران:مراسم رونمایی ازپروژه گلد کیدز (Gold Kids) با مشارکت مؤسسه مهرآفرین ، شرکت گلدیران و ال جی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
پروژه گلد کیدز (Gold Kids) رونمایی شد

به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم رونمایی از پروژه گلد کیدز (Gold Kids) با حضور«کریس جانگ» مدیر دفتر ال‌جی در ایران ، «فاطمه دانشور» رییس مؤسسه مهرآفرین و عضو شورای شهر تهران ،«حسین تنهایی» قائم مقام گلدیران ،«چو تای» قائم مقام سفارت کره در ایران، « ابراهیم نکو» عضو هیئت رییسه‌ کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده شهرستان رباط کریم ، اصحاب رسانه برگزارشد.

بنابراین گزارش، مراسم رونمایی از پروژه گلد کیدز (Gold Kids) با اجرای «رضا رشید پور» و با حمایت دفترشرکت ال جی درایران، شرکت گلدیران نمایندگی رسمی ال جی درایران و مؤسسه خیریه مهرآفرین با هدف شناسایی کودکان و نوجوانان مستعد در زمینه‌های مختلف، برگزاری کارگاه‌های متنوع و کشف استعداد آنها یکشنبه ۱۴ دی‌ماه در پردیس سینمایی ملت برگزارشد.

هدف این پروژه ثبت نام کودکان برای یک دوره چهارساله است تا علاقه‌مندی‌ها و استعدادهای آنها را کشف کرده و از طریق کارگاه‌های متنوع آموزشی، مهارت‌های آنها پرورش یابد. این پروژه در مراحل آغازین است و انتظار می‌رود به یک پروژه ملی تبدیل شود.

بنابراین گزارش، در این مراسم «کریس جانگ» مدیر دفتر ال‌جی در ایران ضمن خوش آمدگویی به حضار، درخصوص برنامه‌های عام‌المنفعه ال‌جی، LG Hope Screen و پروژه گلدکیدز توضیحاتی ارائه  داده و اظهارداشت: شرکت ال‌جی برنامه‌های مسئولیت اجتماعی فراوانی برای آموزش کودکان دارد. مثلاً در برنامه Life's Green Class کلاس علمی سیاری به مدارس ابتدایی در مناطق مستضعف سر می‌زند، تا کلاس‌های علمی تجربی در آنجا برگزار کند.

مدیر دفتر ال‌جی در ایران عنوان داشت: من شهروند افتخاری ایران بوده و می‌دانم به عنوان یک شهروند مسئولیت‌هایی دارم. پروژه گلدکیدز نیز در راستای همین مسئولیت‌های اجتماعی و برای کشف استعدادهای کودکان، برای ترسیم آینده‌ای بهتر برای ایران کلید خورده است.

فاطمه دانشور رییس مؤسسه مهرآفرین و عضو شورای شهر تهران نیزدرادامه این مراسم درخصوص  الگوهای نوین خیریه عنوان داشت: در مدل‌های جدید اقدامات عام‌المنفعه، کمپانی‌ها در عین حال که منافع تجاری خود را تأمین می‌کنند، سعی دارند تا با هزینه‌کردن در برنامه‌های متنوع خیریه غیرانتفاعی، به رشد و بهبود در حوزه‌های مختلف مثل آموزش، سلامت، اقتصاد و... کمک کنند.

وی ادامه داد: در شورای شهر هم قانونی را تصویب کرده‌ایم تا کلیه شرکت‌هایی که با شهرداری همکاری می‌کنند و حتی خود شهرداری، ملزم به اجرای طرح‌های این‌چنینی شوند و پروژه گلدکیدز با همکاری بین مؤسسه مهرآفرین و شرکت‌های ال‌جی و گلدیران شروع به کار کرده و تازه در ابتدای مسیر خود قرار دارد. وی ابراز امیدواری کرد که این پروژه بتواند آینده‌ای بهتر برای کودکان به ارمغان بیاورد.

در ادامه این مراسم «حسین تنهایی» قائم مقام گلدیران هم طی سخنانی اظهارداشت: در این پروژه قصد سودآوری به هیچ وجه مطرح نیست؛ چرا که در درجه‌ی اول گوهر وجودی کودکان است که برای ما اهمیت دارد. برایمان فرقی نمی‌کند که خانواده‌ یک کودک بااستعداد در چه سطح اجتماعی قرار دارد؛ چرا که ما مصمم به جذب این کودکان طلایی در پروژه گلدکیدز هستیم و هر چقدر در این راه هزینه کنیم باز هم کم است.

«چو تای»قائم مقام سفارت کره در ایران نیز در این مراسم متن پیام سفیر کره را درخصوص این پروژه، قرائت کرد . سپس درادامه« ابراهیم نکو» عضو هیئت رییسه‌ کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن ابراز خرسندی از اجرای چنین طرحی، از سایر شرکت‌ها خواست تا دست به اقدامات عام‌المنفعه این‌چنینی بزنند و درپایان این مراسم یادبودها و تقدیرنامه‌هایی به مسئولین این پروژه و استعدادهای برتر شناخته شده در «گلد کیدز» اهداشد.

بنابراین گزارش، سایت اینترنتی پروژه گلد کیدز (Gold Kids) به آدرس goldkids.ir راه‌اندازی شده که علاقه‌مندان با مراجعه به آن، می توانند با اهداف این پروژه آشنا شوند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب