امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8172 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جشن عروسی مهران غفوریان + تصاویر

حبر ایران : مهران غفوریان، کمدین شناخته شده سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. تصویر منتشر شده متعلق است به به جشن عروسی غفوریان با حضور امیر نوری، رضا یزدانی،علی اوجی و شهرام زمانی در دی ماه ۱۳۹۳.
جشن عروسی مهران غفوریان + تصاویر
مهران غفوریان متولد سوم شهریورماه ۱۳۵۳ در تهران است . او بازیگر ، کارگردان و نویسنده ایرانی سینما و تلویزیون است.در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست . پدرش تهرانی و مادرش تبریزی است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند. سال ۷۳ سال وارد دانشگاه شد و درشته نقاشی به ادامه تحصیل پرداخت.بازیگری را با مجموعه طنز (جنگ ۳۹) داریوش کاردان آغاز کرد. و خیلی زود به جرگه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۷۶ بود که برنامه گلها را ساخت و پس از آن (حرف تو حرف) ،سپس در برنامه ۷ ۷ ، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس ( هژیرها)را کارگردانی کرد و ساخت که در بین مردم به نام (این چند نفر) معروف شده بود. بعد از آن هم،( زیر آسمان شهر )را کارگردانی کرد و ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب