امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8185 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

گوشی هوشمند ال جی G Flex در نمایشگاه CES 2015 رونمایی می شود

خبر ایران: شرکت ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) مرزهای صنعت را با رونمایی از G Flex2 جدیدش در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 در لاس‌وگاس جابه‌جا می‌کند.
گوشی هوشمند ال جی G Flex در نمایشگاه CES 2015 رونمایی می شود
به گزارش خبر ایران ، G Flex قبلی نقدهای مثبتی برای طراحی نوآورانه و ابتکار خارج از چارچوب‌های رایج دریافت کرد. یک سال بعد، G Flex2 با طراحی پیشرفته‌تر، کارائی سریعتر و از همه مهمتر راحتی بیشتر نسل قبلی خود را از هر لحاظ بهبود داده است.

G Flex2 شرکت ال‌جی طراحی صاف و صیقلی و منحنی‌هایی شیک دارد. همچنین این گوشی تلفن همراه هوشمند پردازنده قدرتمند 810 Qualcomm® Snapdragon™ 64 بیت octa-core برای عملکردی چابک و سریع دارد. همچنین صفحه نمایش 5/5 اینچی آن فول اچ‌دی است. به علاوه، نرم‌افزار به روز شده این گوشی با ارائه قابلیت‌های جدیدی نظیر «Gesture View» و «Glance View» راحتی بیشتری به ارمغان آورده است. قابلیت منحصر به فرد «Self Healing» از G Flex قبلی به G Flex2 منتقل شده است و اکنون حتی سریعتر و مؤثرتر از قبل عمل می‌کند.

G Flex2 با پروفایلی منحنی‌شکل با شعاع 700 میلی‌متری برتری زیادی نسبت به نسل قبلی خود دارد. تلفن همراه هوشمند جدید با منحنی‌هایی با محدوده شعاع 400 میلی‌متر تا 700 میلی‌متر از مقابل، پشت، طرفین و لبه‌های بالا به پائین سمفونی متقارنی از منحنی‌ها را ایجاد کرده است. لایه‌های منحنی شکل و پویای این تلفن همراه شفافیت و دینامیک بیشتری را به G Flex2 منتقل می‌کنند.

اگرچه منحنی‌های G Flex2 برای اهدافی بیش از زیبائی طراحی شده‌اند. طراحی ارگونومیک این تلفن میکروفن را برای انتقال صدای بهتر به دهان نزدیکتر می‌کند. در حالیکه تلفن‌های هوشمند معمولی اجازه می‌دهند سر و صدای خارجی بیشتری به میکروفن منتقل شود. صفحه نمایش 5/5 اینچی باریک و منحنی در دست گرفتن گوشی و تماشای ویدئوها را بسیار مناسب و راحت کرده است. صفحه نمایش با شعاع انحنای 700 میلی‌متر تجربه بصری شگفت‌انگیزی را در هر زاویه دیدی ایجاد می‌کند. در حالیکه شیب انحنای 650 میلی‌متری پشت گوشی گرفتن آن و همچنین قرار دادنش در جیب را بسیار راحت کرده است. رزولوشن صفحه‌نمایش نیز 1080p فول اچ‌دی است که باعث می‌شود تمامی جزئیات تصویر زنده و شفاف به نظر برسد. نمایشگر P-OLED به G Flex2 شکلی منحصر به فرد و مقاوم می‌دهد که حتی از G Flex قبلی نیز دقیقتر است.اگر این گوشی را به پشت برگردانیم جزئیات بیشتری نظیر «Spin Hairline Pattern» آشکار می‌شود که پرداخت ماهرانه و هوشمندانه سطح این گوشی هوشمند را از هر جهت نمایان می‌کند.تلفن همراه G Flex2 اولین تلفن همراهی است که رسماً اعلام شده در آن از پردازنده Snapdragon 810 64 بیت octa-core بهینه‌سازی شده برای اندروید 5.0 و از Qualcomm® Adreno™ 430 GPU برای قابلیت گرافیکی شگفت‌انگیز استفاده شده است. این قابلیت‌ها این تلفن را برای کارهای چندرسانه‌ای و چندعملی بسیار سریع و کارا کرده‌اند.به علاوه، قاب شیشه‌ای G Flex2 به لطف فناوری عملیات شمیایی ویژه که توسط شرکت ال‌جی توسعه یافته است، حدوداً بیست درصد مقاومتر است.پشت گوشی با قابلیت «Self Healing» ظاهر تلفن شما را نو نگه می‌دارد، حتی با وجود خط و خش‌هایی که در اثر استفاده روزانه ایجاد می‌شود. ال‌جی زمان بازسازی را از حدود سه دقیقه به 10 ثانیه در دمای اتاق رسانده است.

قابلیت «فوکوس اتوماتیک لیزری» دوربین فناوری نوآورانه دیگریست که تلفن‌های همراه هوشمند ال‌جی از آن بهره می‌برند و اولین بار در تلفن همراه هوشمند محبوب LG G3 ارائه شد. این فناوری G Flex2 را قادر می‌سازد تا با اندازه‌گیری فاصله شیء تا دوربین توسط باریکه لیزری بهترین لحظه‌ها را (حتی در نور کم) ثبت کند. با ترکیب فناوری تائید شده OIS+ شرکت ال‌جی و فلش ال‌ای‌دی دوگانه، G Flex2 تصاویری با رزولوشن و عمق تصویر بیشتر تولید می‌کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب