امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8234 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امضای تفاهم نامه همكاری حوزه هنری و دانشگاه صدا و سیما

خبرایران:امروز تفاهم‌نامه همكاری مركز مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن حوزه هنری و دانشگاه صداوسیما امضا شد.
امضای تفاهم نامه همكاری حوزه هنری و دانشگاه صدا و سیما
به گزارش خبرایران از حوزه هنری، تفاهم‌نامه همكاری مركز مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن حوزه هنری و دانشگاه صداوسیما با حضور سید مسعود صفوی ریاست مركز و دكتر محمود اربابی معاون پژوهشی دانشگاه صداوسیما در محل مركز انیمیشن امضا شد.
در این تفاهم‌نامه بر مشاركت در زمینه‌های تولیدی (حمایت مادی و معنوی از پایان‌نامه‌ها)، مشاركت در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، مشاركت در فعالیت‌های تألیف و ترجمه، برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی، كارگاه‌های آموزشی و پژوهشی، جشنواره‌ها، غرفه‌های مشترك تأكید شده است.
 مركز انیمیشن به‌این‌ترتیب سالانه از سه پایان‌نامه انیمیشن حمایت می‌كند و اجلاس‌های علمی و كارگاهی مشترك با آن دانشگاه برگزار خواهد كرد.
اربابی و دكتر ناصر گل‌محمدی رئیس دانشكده هنرهای دیجیتال دانشگاه صداوسیما پس از تماشای آثار تولیدشده مركز انیمیشن را درخشان و امیدواركننده دانستند و خواستار نمایش آثار مركز در آن دانشگاه برای ایجاد انگیزه در بین دانشجویان شدند.
در پایان نیز میهمانان دانشگاه صداوسیما، از كارگاه‌های تولید انیمیشن سه‌بعدی و دوبعدی و خمیری و آرشیو فیلم مركز بازدید به عمل آوردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب