امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8236 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شنبه 20 دی 93 در برج میلاد صورت گرفت؛

بازدید دکتر مظاهری از اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی

خبرایران: دکتر حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به همراه دکتر محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری شنبه 20 دی 93 ساعت 13در برج میلاد حضور یافت و به بازدید از غرفه‌ها و کارگاه‌های اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی در ایران و خاورمیانه (بحث‌های مقدماتی) پرداخت.
بازدید دکتر مظاهری از اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی

به گزارش خبرایران، این دو مسئول در این بازدید با حضور در برخی نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های مورد کاوی این کنفرانس به گفت‌وگو با دبیران این کارگاه‌ها همانند احمد مسجدجامعی دبیر کارگروه حقوق شهروندی، دکتر اصغر شیرازپور دبیر کارگروه تأسیسات پرداختند.

برنامه‌های پیش از ظهر امروز شنبه 20 دی 93 به شرح زیر برگزار شد:

از ساعت 8:30 تا 10 نشست تخصصی کارگروه شهرسازی با حور دکتر ناصر بنیادی،‌ نشست کارگروه ساخت و ساز پایدار با حضور دکتر رضا مکنون، نشست تخصصی سازه با حضور دکتر عبدالرضا سروقد مقدم، مطالع موردی شهرک مسکونی چیتگر، شهرکی بلندمرتبه متناسب با نیاز ساکنان، مطالعه موردی بررسی اهمیت پایش و مونیتورینگ در گودبرداری‌ها و بررسی تأثیر سیستم میکروپایل بر تقویت فونداسیون‌ها، مطالعه موردی بررسی سند راهبردی برج میلاد و نشست تخصصی کارگروه بلندمرتبه‌سازی سازمان نظام مهندس ساختمان استان تهران.

از ساعت 10:30 تا 12 نشست تخصصی کارگروه قوانین و مقررات با حضور مهندس نادر نجیمی، مطالعه موردی بلندمرتبه سازی شیوه‌ای مناسب برای استفاده از زمین‌های ارزشمند شهری، مطالعه موردی طراحی ایمن در برابر زلزله و دست‌یابی به مشخصه‌های فیزیک ساختمان در آیین‌نامه‌ها با دیوار خشک، مطالعه موردی نظام جامع راهبردی طرح‌های بلندمرتبه‌سازی، مطالعه موردی سیستم‌های نوین قالب‌بندی و اجزای سازه‌های بتنی، مطالعه موردی مهندسی بازاریابی و فروش حلقه مفقود صنعت ساختمان و نشست تخصصی کارگروه نگهداری و بهره‌برداری با حضور  مهندس محمدرضا اسماعیلی.

دکتر مظاهریان با حضور در این کنفرانس و مشاهده میزان استقبال از نشست‌های تخصصی و کارگروه‌های موردکاوی این کنفرانس حمایت معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از برگزاری دومین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی که سال آینده برگزار خواهد شد را به طور رسمی اعلام کرد.

شنبه 20 دی 93 در برج میلاد 28 کارگاه‌ موردکاوی و نشست تخصصی با حضور تعدادی از صاحب‌نظران، استادان دانشگاه و مدیران دولتی و خصوصی دست‌اندرکار عرصه بلندمرتبه‌سازی و ساخت و ساز برپا می‌شود.

اولین کنفرانس مقدماتی بلندمرتبه‌‌سازی در ایران با حمایت وزارت راه و شهرسازی با هدف بررسی چالش‌های پیش‌روی بلندمرتبه‌سازی در ایران و ارایه توانمند‌ی‌های مهندسی کشور و بهره‌مندی از اندیشه‌های صاحب‌نظران، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی، استادان دانشگاه و دیگر دست‌اندرکاران این حوزه 19، 20 و 21 دی 93 در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح یکشنبه 21 دی 93 در سالن اصلی همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. این مراسم با حضور تعداد از مسئولان وزارت راه و شهرسازی و عضو شواری شهر تهران برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب