امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8237 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری کلاس های آموزش توانمند سازی در حوزه کارآفرینی منطقه 21

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری 150 عنوان کلاس آموزش توانمند سازی در حوزه کارآفرینی در سرای محلات 17 گانه منطقه خبر داد.
برگزاری کلاس های آموزش توانمند سازی در حوزه کارآفرینی منطقه 21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، مهندس کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن بیان این خبر گفت: خانه کارآفرینی محلات با همکاری و هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی و اداره کارآفرینی منطقه در قالب سرفصل های مصوب، برگزاری 150 عنوان کلاس آموزشی را در دستور کار خود داشت.

وی افزود: هدف از برگزاری این کلاس ها در سرای محلات 17گانه آموزش و توانمند سازی شهروندان در راستای کسب مهارت های منجر به اشتغال است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 بیان داشت: این کلاس ها در حوزه آموزش صنایع دستی، مشاغل خانگی، مهارت های فنی و حرفه ای برگزار شد که مورد استقبال شهروندان منطقه قرار گرفت.

مهندس کمالی نسب در پایان تصریح کرد: شهروندان علاقمند به حضور در این کلاس ها میتوانند برای ثبت نام به خانه های کارآفرینی سرای محلات 17 گانه مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب