امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 824 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

شه‌حامد در صندوق ضمانت صادرات ایران ابقا شد

خبرایران: طاهر شه‌حامد در سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران ابقاء شد.
شه‌حامد در صندوق ضمانت صادرات ایران ابقا شد

به گزارش خبرایران، به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل صندوق ضمانت صادرات ایران، در جلسه اخیر مجمع عمومی عادی صندوق، اعضاء جدید هیات مدیره این مجموعه برای ادامه فعالیت به مدت دو سال منصوب شدند.

بر اساس صورتجلسه مجمع فوق، وزیر صنعت، معدن و تجارت، طاهر شه حامد مدیر عامل فعلی صندوق را برای دوره جدید در سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عاملی این مجموعه ابقاء کرد. همچنین رحیم پیری، و حمید اشتری به عنوان اعضاء هیات  مدیره موظف قبلی در سمت خود ابقاء شدند.

این گزارش حاکی است در احکام جدید صادره از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، اسمعیل دهبان، به عنوان عضو جدید هیات مدیره موظف و محمدرضا شجاع الدینی، به عنوان عضو جدید هیات مدیره غیر موظف صندوق ضمانت صادرات ایران معرفی شدند. دهبان پیش از این به عنوان مدیر بازاریابی و امور کارگزاریهای صندوق فعالیت می‌کرد و شجاع الدینی هم اکنون به عنوان مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت فعالیت دارد و دارای تجربیات طولانی در پستهای اجرایی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب