امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8244 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شاهکار تازه داعش: قطع همزمان دست و پا + تصاویر (18+)

خبر ایران : پزشکان داعش در جدیدترین نمایش خود در سوریه، دست و پای یک جوان سوری را همزمان قطع کردند. پس از بروز حملاتی علیه تکفیری ها در شهرهای اشغال شده، تروریست ها برای ترساندن مردم، هر روز تعدادی از اهالی را مجازات می کنند.
شاهکار تازه داعش: قطع همزمان دست و پا + تصاویر (18+)
با افزایش حملات مردم علیه اراذل و اوباش چچنی، قفقازی، اروپایی، عرب، امریکایی و استرالیایی در مناطق اشغال شده سوریه و عراق، تکفیری ها برای ترساندن مردم و جلوگیری از هرگونه اعتراض و مقاومت آنها، رویکرد ایجاد رعب و وحشت را شدت بخشیده اند.

سه روز پیش، جسد یکی از فرماندهان تکفیری در حالی در کوچه های مناطق اشغالی سوریه یافت شد، که روی بدنش نوشته شده بود؛ "ای شیخ! سیگار کشیدن مگر حرام نیست؟" این نوشته آشکار می کرد که این تروریست را جوانان سوریه ای به تلافی مجازات نوجوانان متهم به سیگار کشیدن، کشته اند.از سه هفته پیش، اجساد بیشتری از تکفیری های داعش، در کوچه و پس کوچه های شهرهای اشغال شده یافت می شود و این موضوع به شدت باعث نگرانی تروریست ها شده. به همین علت آنها برای ترساندن مردم، تقریبا هر روز چند نفر از اهالی را به بهانه های مختلف شکنجه می کنند تا مانع از بروز هرگونه حرکت و مقاومت عمومی شوند.

اعش ادعا کرده این اجرای حد برای راهزان است و تجهیزات کامل جراحی برای استفاده تیم متخصص پزشکی فراهم شده است. در مجازات های روزهای قبل، فقط دست قربانی قطع می شد، اما این بار، دست راست با پای چپ و یا دست چپ با پای راست (به انتخاب قربانی) قطع می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب