امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8274 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۵:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مراسم افتتاح ساختمان جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران/1؛

هاشمی: بزهکاری در استان تهران نسبت به سایر استان های کشور کمتر است/۵۰ درصد کل در آمد کشور از استان تهران تامین می شود/ با خودگردان شدن استان ها دیگر به درآمد نفتی نیازی نیست

خبرایران : مهندس سید حسین هاشمی استاندار تهران گفت: بیش از ۵۰ درصد کل در آمد کشور از استان تهران تامین می شود وما حاضریم تهران را بدون بودجه دولتی اداره کرده و حتی چند استان را یاری رسان باشیم.
هاشمی: بزهکاری در استان تهران نسبت به سایر استان های کشور کمتر است/۵۰ درصد کل در آمد کشور از استان تهران تامین می شود/ با خودگردان شدن استان ها دیگر به درآمد نفتی نیازی نیست

به گزارش خبرنگار خبرایران، مراسم افتتاح ساختمان جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در خیابان دماوند، ظهر امروز یکشنبه ۲۱ دی ماه ۹۳، با حضور«مهندس سید حسین هاشمی» استاندار تهران، «حسین انواری» سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)، «تبارک سبحانی» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان تهران و اصحاب رسانه، در محل جدید این کمیته برگزار و دراین مراسم «مهندس سید حسین هاشمی» استاندار تهران اظهارداشت: خوداتکایی مددجویان آنان را در زندگی مقاوم کرده و دیگر وابسته نخواهند بود.

استاندار تهران با اشاره به خانمی که در کمیته امداد امام شهرستان تبریز مددجو بوده و فرشبافی را فراگرفته و سال ها بعد به صادر کننده فرش تبدیل شده، تصریح کرد: این رویه باید در کل کمیته امداد ادامه یابد تا مددجویان خوداتکا شوند و بزهکاری در استان تهران به لحاظ جمعیتی نسبت به سایر استان های کشور کمتر است و برغم جمعیت بالای استان، با محروم بودن این استان میزان بزهکاری در آن کاهش یافته است.

وی استان تهران را استانی محروم و گره دار در انواع مشکلات نامیدو افزود: استان تهران به لحاظ امکانات ، نیرو و اختلاف میزان حقوق کارکنان دستگاه های اجرایی نسبت به وزارتخانه ها در محرومیت به سر می برند و بودجه استان نیز در رتبه یازدهم قرار داشت وطی جلسات با معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری آنان متقاعد کردیم که بودجه استان ارتقا یابد و اکنون به رتبه هفت رسیده است.

هاشمی گفت: حدود ۴ میلیون نفر مددجو توسط کمیته امداد تحت پوشش قرار گرفته اند که این جای تقدیر قرار دارد و باید تلاش کنیم افراد تحت پوشش خود اتکا شوند.

وی در پایان عنوان داشت: بیش از ۵۰ درصد کل در آمد کشور از استان تهران تامین می شود وما حاضریم تهران را بدون بودجه دولتی اداره کرده و حتی چند استان را یاری رسان باشیم. این تفکر در دولت پذیرفته شد و اگر خودگردان شدن استان ها در کشور فرهنگ شود، دیگر به درآمد نفتی نیازی نیست.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب