امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8276 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به همت همکاران شعبه مشهد موسسه اعتباری توسعه صورت گرفت؛

نصب خود پرداز جدید در بیمارستان تخصصی قلب و عروق جواد الائمه مشهد

خبرایران: دستگاه خودپرداز جدیدی از سوی موسسه اعتباری توسعه در بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق جواد الائمه مشهد به بهره برداری رسید.
نصب خود پرداز جدید در بیمارستان تخصصی قلب و عروق جواد الائمه مشهد

به گزارش خبرایران از  اداره کل حوزه مدیریت و ارتباطات، با استعانت از ایزد منان وتلاش مستمرهمکاران شعبه مشهد موسسه توسعه، خودپرداز جدیدی در راستای ایفای رسالت های اجتماعی و به منظور تـــسهیل در دسترسی به خدمات بانکی مراجعین، روز دوشنبه  22دی ماه با حضور مدیر شعب منطقه دو به بهره برداری رسید.
این خودپرداز که در یکی از مکان های پر تردد شهر مشهد در بلوار هنرســتان ضلع شمالی بیمارستان جواد الائمه(ع)واقع شده است انتظار می رود از تعداد تراکنش های شتابی قابل توجهی برخوردار شود.
مسعود حولکی مدیر شعب منطقه دو، خدمت رسانی به هموطنان، حضور برند موسسه توسعه و رشد درآمدهای غیر مشاع ناشی از تراکنش های شتابی را از دلایل اصلی این اقدام مطرح نمود.
وی در ادامه ضمن تاکید بر تسریع در فرآیند نصب و بهره برداری دستگاه های خودپرداز افزود: توسعه فضاهای مناسب خودپردازهای24*7 با خدمات کیفی مطلوب، در افزایش در آمدهای موسسه توسعه بسیار اثر بخش و حایز اهمیت است

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب