امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8310 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عزل شهردار منطقه ۱۱ به خاطر تخلف در علاءالدین

خبر ایران: شهردار تهران تاکید کرد که یکی از علل عزل شهردار منطقه ۱۱ تخلف در رابطه با پاساژ علاءالدین بوده است.
عزل شهردار منطقه ۱۱ به خاطر تخلف در علاءالدین
به گزارش خبر ایران قالیباف در پاسخ به سوالی درباره برخورد با تخلفات صورت گرفته در پروژه پاساژ علاءالدین، گفت: مطمئن باشید ما قانون را اجرا می کنیم و هر کسی که خلاف قانون انجام دهد اعم از کارمند شهرداری و شهروند، قطعا با تخلف برخورد خواهد شد.

وی گفت: من حدود 11 ماه قبل شهردار منطقه را عزل کردم، ولی هیچ زمانی اعلام نکردم! اگر شهردار منطقه هم تخلف کند حتما او را عزل کرده و بر اساس مر قانون عمل می کنیم. حتما یکی از تخلفات شهردار منطقه نیز موضوع پاساژ علاءالدین بوده است چرا که کسی نباید خارج از چهارچوب، کاری را انجام دهد.شهردار تهران  ابراز داشت: مجموعه علاءالدین خلاف قانون عمل کرده است، این ساختمان در دهه 70 ساخته شده اما دلیل اینکه پایان کار ندارد این است که مقررات را رعایت نکرده است.

 وی همچنین در خصوص آلودگی هوای تتهران افزود: وزارت نفت در یک سال اخیر در ارتقای کیفیت سوخت خودروها در پایتخت گام جدی برداشته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم. وی  ادامه داد: 70 درصد آلودگی هوای تهران مربوط به ذرات معلق و گازی خودروها و سوخت است. به گفته شهردار تهران، اید درباره کیفیت، میزان و نحوه مصرف سوخت اقدامات لازم را انجام دهیم. قالیباف یادآور شد: در موضوع آلودگی هوا علی رغم اقدامات انجام شده در کاهش آلودگی هوا به خوبی تسلط نیافته‌ایم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب