امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8344 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بانک تجارت و شهرداری تهران تفاهمنامه توسعه همکاری امضا کردند

خبرایران : طی مراسمی با حضور محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت و سید دادوش هاشمی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، تفاهمنامه افزایش همکاری بانک تجارت با شهرداری تهران به امضا رسید.
بانک تجارت و شهرداری تهران تفاهمنامه توسعه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک تجارت، محمدابراهیم مقدم طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه بانک تجارت با ارائه تسهیلات به شهرداری برای اجرای طرح‌های عظیمی همچون متروی تهران، همکاری صمیمانه‌ای با این نهاد عمومی داشته است، تاکید کرد: از آنجا که خدمات شهرداری ارتباط مستقیمی با عامه مردم دارد، بانک تجارت ارائه تسهیلات و خدمات به شهرداری تهران را به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی خود نیز تلقی می کند.

مدیرعامل بانک تجارت همچنین ابراز امیدواری کرد: همکاری دیرینه بانک تجارت با مدیریت کلان شهر تهران نه تنها در قالب تفاهنامه مذکور بلکه در کلیه روابط و خدمات مالی شهرداری تهران تداوم یابد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز طی سخنانی در این مراسم ضمن اشاره به سابقه دیرینه همکاری بانک تجارت و شهرداری تهران، تصریح کرد: بانک تجارت ، انتخاب اول شهرداری تهران در مراودات مالی است و همواره در کنار شهرداری بوده است.

هاشمی همچنین ابراز امیدواری کرد مفاد تفاهمنامه مذکور به بهترین شکل عملیاتی شده و همکاری این دو سازمان، صمیمانه و در جهت مثبت ادامه داشته باشد.

به موجب تفاهمنامه بانک تجارت با شهرداری تهران، این بانک به ارائه خدماتی همچون "فعال نمودن درگاه پرداخت اینترنتی در سایت شهرداری"، "نصب دستگاه‌های POS و ATM در مناطق مورد توافق" و تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری به سامانه پذیرش کارت شهروندی"، خواهد پرداخت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب