امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8372 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد؛

پرداخت وام قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی به مددجویان روستایی بهزیستی

خبرایران : رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آغاز عملیات احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی ویژه معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: در بخش نوسازی و بهسازی مسکن روستایی مبلغ ۱۵ میلیون تومان به صورت وام قرض الحسنه با سود ۴ درصد به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
پرداخت وام قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی به مددجویان روستایی بهزیستی

به گزارش خبرایران، «علیرضا تابش» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم امضاء تفاهمنامه همکاری مشترک در راستای آغاز عملیات احداث 20 هزار واحد مسکونی ویژه معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی در قالب طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، گفت: مسکن محرومان، مستضعفان، افراد معلول بی‌سرپرست و بدسرپرست جزء اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است؛ چنانکه در زمان شکل‌گیری این بنیاد حضرت امام خمینی(ره) درخصوص اینکه افراد محروم و مستضعف باید همیشه مورد توجه بنیاد مسکن قرار گیرند، پیام تاریخی صادر کردند و مقام معظم رهبری نیز بارها و بارها بر این موضوع تأکید داشتند که مسئولیت عمده بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی، تأمین مسکن افراد کم درآمد است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به حمایت‌های دولت یازدهم و تأکید رئیس ‌جمهوری بر خانه‌دار کردن افراد محروم و مستضعف، تصریح کرد: حال براساس این تفاهمنامه، معلولان سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول تحت تکفل، معلولان مجرد بالای 20 سال، زنان و دختران خودسرپرست بالای 35 سال، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه‌روزی بهزیستی و بهبود یافتگان از تسهیلات در نظر گرفته شده در خصوص ساخت و نوسازی 20 هزار واحد مسکن روستایی بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه در بخش نوسازی و بهسازی مسکن روستایی مبلغ 15 میلیون تومان به صورت وام قرض‌الحسنه و با سود 4 درصد به متقاضیان پرداخت خواهد شد، افزود: این در حالی است که در کنار این تسهیلات مبلغ 2 میلیون تومان به صورت وام بلاعوض از حساب 100 امام به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

تابش در پایان ارائه نقشه‌های تیپیک، تأمین مصالح، نظارت فنی بر ساختمان، ارائه زمین رایگان روستایی و ... را از دیگر تعهدات و اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برشمرد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب