امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8428 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تروریست 21 سال در جنگل دستگیرشد+ تصویر

خبر ایران: یک تروریست تکفیری به تازگی در الجزایر دستگیر شده است. وی 21 سال به همراه خانواده‌اش به جنگل پناه برده بود.
 تروریست 21 سال در جنگل دستگیرشد+ تصویر
ارتش الجزایر یک فرد متهم به اعمال تروریستی را بازداشت کرد که از 21 سال پیش به همراه همسر و پنج فرزندش در جنگل زندگی می‌کند. این فرد «علی اسماعیل» نام دارد که به «صهیب» ملقب شده است. او در جنگلی در منطقه مشته النمشه در شهرک العونه زندگی می‌کرد. نیروهای ارتش پس از دستگیر، اسلحه کلاشنیکف او را ضبط کردند. علی اسماعیل اواخر نوامبر 1993 به گروه‌های تندرو پیوسته بود. پس از دستگیری او، افراد همسر و فرزندانش که بزرگترینشان 18 ساله و کوچکترینشان یک ساله بودند نیز خود را تسلیم پلیس کردند.

عکسی که وزارت دفاع ملی الجزایر منتشر کرد، علی اسماعیل را به همراه خانواده خود نشان می‌دهد. آن‌ها به دلیل وابستگی پدرشان به «گروه‌های تروریستی» از وضعیت معیشتی سختی رنج می‌بردند. آن‌ها طی این سال‌ها، از نیازمندی‌های اصلی زندگی محروم بودند. این پدر تندرو، فرزندان خود را از حقوق مادی و معنویشان محروم کرده بود. نام آن‌ها در اسناد مدنی ثبت نشده و بدون آموزش، درمان و نظارت بهداشتی، باقی مانده‌اند. آن‌ها سال‌ها به دور از زندگی طبیعی در جنگلی در مناطق کوهستانی، قربانی جهل و تندروی شدند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب