امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8432 تاریخ انتشار: جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری کارگاه آموزشیِ سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تالار محراب

خبرایران : کارگاه آموزشی« از تست تا تصویر» با سخنرانی کلادیو آنجلینی هنرمند برجسته ایتالیایی همزمان با سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در مجموعه تئاتر محراب برگزار می شود.
برگزاری کارگاه آموزشیِ سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تالار محراب

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، محمد حسین اسماعیلی معاون هنری سینمایی اداره کل ارشاد استان تهران با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر، مجموعه تئاتر محراب از تاریخ 5 تا 8 بهمن ماه سالجاری میزبان کارگاه آموزشیِ جشنواره خواهد بود که این کلاس ها در تاریخ های یاد شده از ساعت 13 تا 17 در سالن کوچک این مجموعه برگزار می شود.

اسماعیلی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی که زیر نظر کلادیو آنجلینی برگزار می شود به نشانی تهران- خ حافظ – خ استاد شهریار – خ هانری کربن- پلاک 18 مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 66748045 تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از تاریخ اول تا دوازدهم بهمن ماه به دبیری دکتر اردشیر صالح پور برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب