امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 846 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عبدالغفار کوربانوف خبرداد؛

سند ارائه شده به مجلس ایران جعلی است/ بابک زنجانی ارتباطی با بانک ملی تاجیکستان ندارد

خبرایران : عبدالغفار کوربانوف سخنگوی بانک ملی تاجیکستان هرگونه ارتباط با «بابک زنجانی» را رد کرده و سند ارائه شده از سوی وی به مجلس ایران را جعلی دانسته است.
سند ارائه شده به مجلس ایران جعلی است/ بابک زنجانی ارتباطی با بانک ملی تاجیکستان ندارد

به گزارش خبرایران، رادیو آزاد اروپا به نقل از بانک ملی تاجیکستان هرگونه ارتباط این بانک با «بابک زنجانی» میلیاردر ایرانی را رد کرده است.

«عبدالغفار کوربانوف» به عنوان سخنگوی این بانک دیروز به این پایگاه گفته است سندی که برای نشان دادن این ارتباط از سوی زنجانی به مجلس ایران ارائه شده جعلی است.

هفته گذشته اعلام شد که «بابک زنجانی» بدهی بیش از 2 میلیارد دلاری خود به وزارت نفت ایران را از طریق بانک ملی تاجیکستان پرداخت کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» دیروز در گفت‌وگو یی از بازداشت «بابک زنجانی» به دلیل اتهامات مالی خبر داده بود.

بابک زنجانی به گفته خودش دارای بیش از 70 شرکت از جمله شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم، "اولین بانک سرمایه‌گذاری اسلامی"(First Islamic Investment Bank) در مالزی، سهامدار شرکت هواپیمایی انور ترکیه، مؤسسه مالی اعتباری در امارات و بانک ارزش تاجیکستان است. او همچنین شرکت‌هایی در دبی، ترکیه و تاجیکستان دارد. زنجانی در مصاحبه‌ای گفته است: "هم‌اکنون در ایران و دیگر کشورهای دنیا با 17 هزار نفر پرسنل مشغول ارائه تجارت و خدمات هستم."

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب