امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8488 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بانک شهر سیمرغ زرین مدیریت دریافت کرد

خبرایران: بر اساس نظر شورای سیاستگذاری سومین همایش بین‌المللی مدیریت راهبردی کسب و کار، پورزرندی مدیرعامل بانک شهر به عنوان برگزیده کشور در عرصه کسب و کار با رویکرد بانکداری اجتماعی معرفی شد.
مدیرعامل بانک شهر سیمرغ زرین مدیریت دریافت کرد

به گزارش خبرایران، در این همایش دو روزه که با مجوز معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، دکتر حسین محمدپورزرندی مدیرعامل این بانک به عنوان مدیر برتر سال۱۳۹۳ ایران انتخاب و سیمرغ زرین مدیریت در عرصه بانکداری با رویکرد اجتماعی را دریافت کرد.

گفتنی است شورای سیاستگذاری این همایش را پرفسور علی‌اکبر فرهنگی، دارنده مدل راهبردی در مدیریت ارتباطات، مسعود حیدری، صاحب نظر در اصول و فنون مذاکرات تجاری ایران، دکتر ناصر میرسپاسی، استاد مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی، دکتر محمد سلطانی‌فر، صاحب سبک در مدیریت رسانه، دکتر مجید سیاری، مدیرعامل موسسه آموزش عالی ماهان، سیدحسین سیدالماسی، مشاور در مدیریت مالی و بانکداری، پرفسور فلیپ هنری، ارایه‌کننده مدل در مدیریت سرمایه‌گذاری بین‌المللی، مصطفی صفاری و هادی کوزه‌چی، فعال حوزه مدیریت سرمایه‌گذاری و هادی سیاری، رئیس انجمن کسب و کار ایرانیان تشکیل دادند.

این همایش روزهای دوم و سوم بهمن‌ماه ۱۳۹۳ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تهران توسط مدرسه عالی کسب و کار ماهان برگزار شد.

در این مراسم، سخنرانانی از جمله دکتر جولیو هاوس، سفیر کشور سوئیس در ایران و کارآفرینان و صاحبان برندهای برتر کشور، آخرین تجربیات و یافته‌های علمی خود را با شرکت‌کنندگان در میان گذاشتند.

مدیران ارشد صنایع، سازمان‌ها، شرکت‌های خصوصی و دولتی سراسر کشور، کارآفرینان ایرانی و بین‌المللی، صاحبان سرمایه و ایده‌های ملی و بین‌المللی، دانشجویان ارشد، دکتری و دانشپذیران دوره‌های MBA و DBA، مشاوران و مدرسان مدیریت راهبردی کسب و کار، محققان و پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی کسب وکار و تحلیل‌گران اقتصاد ایران از مخاطبان این همایش بودند.

گفتنی است پورزرندی دارای مدرک فوق‌دکترا در رشته علوم اقتصادی از دانشگاه ملی اکراین، عضو هیئت علمی و مدرس دانشگاه‌های مختلف دولتی، آزاد اسلامی و غیرانتفاعی در رشته حسابداری، مدیریت مالی و اقتصاد و آمار در مدیریت مالی و ریاضیات و حسابرسی و صاحب چندین عنوان کتاب و مقاله در حوزه‌های مالی و اقتصادی است.

وی پیش از این نیز به عنوان مدیر منتخب جهادی کشور در سال‌۱۳۹۳، برگزیده شصت و سومین فستیوال نوآوری و خلاقیت جهان(Innova) از کشور بلژیک، منتخب پانزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور، برگزیده همایش ۱۰ جایزه برتر کیفیت از کشور رومانی و ... معرفی شده بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب