امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8511 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجمع اعتراض آميز کارکنان شهرداري منطقه يک در محکوميت اهانت به پيامبر اسلام (ص)

خبرایران: کارمندان شهرداري منطقه يک در اعتراض به اقدام موهن نشريه فرانسوي در انتشار کاريکاتور عليه پيامبراسلام(ص) ، - سه شنبه 30 دي ماه – در محوطه ساختمان مرکزي شهرداري منطقه يک تجمع کردند.
تجمع اعتراض آميز کارکنان شهرداري منطقه يک در محکوميت اهانت به پيامبر اسلام (ص)
در اطلاعيه ي روابط عمومي شهرداري منطقه يک آمده است : در این تجمع که با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه یک برگزار شد کليه مدیران و کارمندان شهرداري منطقه يک ضمن محکوميت اين عمل شنيع از همه ملت هاي آزاده جهان و به ويژه مسلمانان خواستند با حفظ وحدت با محکوم کردن اين اهانت نابخشودني صداي اعتراض خود را به گوش جهانيان برسانند تا ديگر شاهد چنين جسارت هاي نابخشودني و تاسف بار به جهان اسلام نباشيم.
متن بیانیه شهرداری منطقه یک به شرح ذیل است :
برای شما اگر به خدا و روز قیامت امید می دارید و خدا را فراوان یاد می کنید شخص رسول الله مقتدای پسندیده ای است.»/   احزاب/  21
بار دیگر دست پلید و هتاکانه جاهلیت مدرن از آستین ابوجهل های زمان بر آمد و با هدف تخطئه خورشید عالم تاب رحمت و مهربانی، احساسات و عواطف جهان اسلام و بلکه آزاد اندیشان جهان را جریحه دار کرد.
امروز برکسی پوشیده نیست این اقدامات که در قالب الفاظ زیبایی چون آزادی بیان در غرب صورت می گیرد، همان جریانی است که سران زورگوی جبهه صهیونیسم و استکبار جهانی در جهت جلوگیری از بسط و گسترش اسلام عزیز و با کمک های همه جانبه به گروه های سلفی و تکفیری و با هدف خدشه دار کردن چهره صلح آسای اسلام انجام می دهند.
گسترش روز افزون اسلام در قلب اروپا، آمریکا و غرب به ظاهر متمدن، اربابان زر و زور و تزویر را به صرافت انداخته است تا با تحریف اسلام ناب محمدی سلطه جابرانه خود را چند روزی دوام بیشتری بخشند. مدعیان حقوق بشر که فریاد وا بشریت شان از طریق رسانه های شیطانی جبهه کفر گوش فلک را کر نموده است کجایند تا براساس همان حقوق غربی، اهانت به بهترین بنده، سید الکائنات، اشرف الانبیاء، حبیب خدا، رحمه للعالمین حضرت محمد مصطفی (صلوات الله و سلامه علیه) را محکوم نمایند؟
مدیران و کارکنان شهرداری منطقه یک، همراه و همپا با سایر مسلمانان آزادیخواه ، اهانت مذموم و نکوهیده به ساحت نورانی و تابناک پیامبر عظیم الشان اسلام (صلوات الله علیه و آله) توسط نشریه شیطانی شارلی ابدو را قویاً محکوم می نماید.
برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نيز بدانند كه اين حركات مذبوحانه ی دشمنان در برابر بيداری اسلامی، نشانه ی عظمت و اهميت اين خيزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، و الله غالبٌ علی امره
این عرض ارادت یک اقدام نمادین نیست، بلکه اعلان رسمی برای مقابله با این دسیسه ها و شیطنت ها است.به همه سردمداران و حامیان این اقدام اعلام می کنیم که جان بر کف گوش به فرمان فرزند رسول الله (ص) هستیم تا اذن جهادی دیگر دهد.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب