امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8512 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نرم افزارمولتی مدیا تکنیک های وبلاگنویسی جشنواره وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی شکوفا منتشر شد

خبرایران: دبیرعلمی جشنواره وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی شکوفا اظهار داشت:نرم افزارمولتی مدیا تکنیک های و بلاگنویسی و شبکه های اجتماعی شکوفا منتشر و در اختیار مناطق بیست و دوگانه تهران قرار گرفت.
نرم افزارمولتی مدیا تکنیک های وبلاگنویسی جشنواره وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی شکوفا منتشر شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، دکتر حمید ضیایی پرور دبیرعلمی جشنواره وبلاگنویسی و شبکه های اجتماعی شکوفا با اعلام این خبر افزود: نرم افزار مولتی مدیا تکنیک های وبلاگ نویسی یکی ازنرم افزارهای جشنواره وبلاگنویسی و شبکه های اجتماعی است که دراختیار دبیران هادی مناطق بیست و دوگانه شهرداری تهران قرار داده شده .
وی افزود: این نرم افزارمی تواند به شما براحتی آموزش وبلاگ نویسی را بدهد و شما به طریقی راحت وآسان از آن استفاده کنید.قابلیت این نرم افزاراین است که در تمامی دستگاهها(خانگی و کامپیوتری) قابل پاسخگویی می باشد.
دبیر علمی جشنواره وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی شکوفا بیان کرد:دسترسی آسان وراحت به وبلاگ از جمله مزیتهای وبلاگ نویسی است ودر این نرم افزار به آن اشاره شده است.
دکتر ضیایی پرور در ادامه افزود: این نرم افزاریکی از نرم افزارهای جشنواره وبلاگنویسی و شبکه های اجتماعی شکوفا است .نرم افزارهای دیگرکه شامل۲ لوح فشرده است بهمن ماه در اختیار همکاران قرار می گیرد.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب