امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8530 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئيس کل سازمان امور مالياتي خبر داد:

آغاز نمايش «ميم مثل ماليات» براي 50 هزار دانش آموز ابتدايي

خبرایران:رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور از آغاز پروژه فرهنگي نمايش «ميم مثل ماليات» براي 50 هزار دانش آموز مدارس شهر تهران خبر داد.
آغاز نمايش «ميم مثل ماليات» براي 50 هزار دانش آموز ابتدايي

علي عسکري، رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور، خاطر نشان کرد: اين نمايش به صورت رسمي آغاز به کار کرد و تا پايان سال جاري، در مدارس منتخب شهر تهران به نمايش در خواهد آمد. وي تصريح کرد: با توجه به برگزاري نخستين جشنواره ملي فرهنگ مالياتي در سراسر کشور که در بخش هاي مختلف فرهنگي و هنري برگزار مي شود، نمايش ميم مثل ماليات يکي از برنامه هاي فرهنگي اين جشنواره است که 50 هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع تحصيلي ابتدايي مدارس شهر تهران را تحت پوشش قرار خواهد داد و اميد است با اجراي اين پروژه فرهنگي، گام مهمي در جهت آشنايي کودکان با مفهوم ماليات و نهادينه شدن فرهنگ ماليات در جامعه برداشته شود.
رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور ، با اعلام اينکه وزارت آموزش و پرورش و ادارات آموزش و پرورش شهر تهران ، تاکنون همراهي خوبي با اين پروژه فرهنگي داشته اند، گفت: عمده نگاه ما به اين مسئله بحث فرهنگ سازي است که کودکان و نوجوانان را با فرهنگ و ادبيات ماليات آشنا کنيم و واقعا فکر مي کنم اگر قرار است يک کار زيرساختي در کشور صورت گيرد اين است که از پايه و مدارس ابتدايي، فکر و ذهن فرزندانمان را با ماليات آشنا کنيم تا در مسير زندگي خودشان اين موضوع را کاملا درک کنند و به نسل هاي بعد هم انتقال دهند.
گفتني است، علاقمندان به شرکت در نخستين جشنواره فرهنگ مالياتي در تمامي رده هاي سني مي توانند اطلاعات لازم در خصوص فراخوان جشنواره، آئين نامه و ساير اطلاعات را از پايگاه اطلاع رساني سازمان امور مالياتي کشور به نشاني کسب نمايند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب