امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8552 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون فني و عمراني شهرداری منطقه یک خبرداد؛

جاده لشگرک روشن می شود

خبرایران: به منظور ایمن سازی و ساماندهی نقاط حادثه خیز در محور مواصلاتی شمال تهران به لواسانات، جاده لشگرک تا گردنه قوچک روشن می شود.
جاده لشگرک روشن می شود

به گـزارش خبرایران روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس محبوبی معاون فني و عمراني شهرداري اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت: لواسانات به عنوان یکی از نقاط گردشگری و تفرجگاهی در شمال تهران محسوب می شود که به دلیل طبیعت زیبای آن همیشه مورد توجه شهروندان تهرانی بوده و مسیر دسترسی به آن از بزرگراه لشگرک تا گردنه قوچک در منطقه یک قرار دارد.
وی تصریح کرد: پروژه نصب و اجرای روشنایی جاده لشگرک که در ناحیه 9 شهرداری منطقه یک واقع شده از اواسط آذر ماه سال جاری در متراژی حدود یک هزار و 600 متر طول در دو طرف جاده در کل به میزان 3 هزار متر طول آغــاز شد.
معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت : عملیات اجرایی این طرح با برآورد هزینه ای حدود 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است که شامل پی کنی ، اجرای فونداسیون ، کابل کشی ، اجرای پایه چراغ و نصب چراغ های هالوژن است که در این عملیات از پایه چراغ های منشوری شکل و فونداسیون های پیش ساخته استفاده خواهد شد .
وی افزود : در پروژه نصب و اجرای روشنایی جاده لشگرک 65 پایه چراغ مورد نیاز است که پیش بینی پایان پروژه ،اواخر بهمن ماه سال جاری است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب