امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8612 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزیدگان تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر معرفی شدند؛

سیمرغ‌های فجر 33 بر شانه‌های «اشباح»،«ماهی و گربه» و «شهر موش‌ها2»

خبرایران: برگزیدگان بخش اقلام تبلیغی سی و سومین جشنواره فیلم فجر در مراسم افتتاحیه این رویداد سینمایی معرفی شدند.
سیمرغ‌های فجر 33 بر شانه‌های «اشباح»،«ماهی و گربه» و «شهر موش‌ها2»

به گزارش خبرایران،هیات‌های انتخاب و داوری بخش تبلیغات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، متشکل از مرتضی شایسته، سیف‌الله صمدیان، علی نیک رفتار، رامبد جوان و میثم مولایی برگزیدگان دریافت جایزه تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره فجر در دوره سی و سوم را در بخش های مختلف بدین شرح اعلام کردند:

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین عکاسی فیلم را به سحاب زری‌باف برای فیلم «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری اهدا کرد.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین نوآوری و خلاقیت در شیوه‌های اصولی تبلیغات و اطلاع رسانی را به امیر اثباتی برای فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه کنندگی سپهر سیفی اهدا کرد.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی را به بهرنگ تنکابنی برای فیلم «شهر موش‌ها 2» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی اهدا کرد.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (ایده پردازی برای اطلاع رسانی) را به پوریا عالمی برای فیلم «شهر موش‌ها 2» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی تقدیم کرد.

همچنین دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (مدیریت روابط عمومی و نمایش شهرستان ها) از سوی هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به محرم براتی برای فیلم «شهر موش‌ها 2» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی تعلق گرفت.

براساس این گزارش، دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (طرح عنوان اصلی، عنوان بندی و گرافیست) را به ابراهیم حقیقی برای فیلم «شهر موش‌ها 2»به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی تقدیم کرد.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (مدیریت تبلیغات شهری و برگزارکننده مراسم‌های معرفی) را به مهشید آهنگرانی برای «شهر موش‌ها 2» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی اهدا کرد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب