امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8616 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم وزیر آموزش و پرورش؛

مهدی مهدوی‌کیا سفیر المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای شد

خبرایران: وزیر آموزش و پرورش طی حکمی، مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال را به عنوان سفیر المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای منصوب کرد.
مهدی مهدوی‌کیا سفیر المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای شد

به گزارش خبرایران، مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با حکم وزیر آموزش و پرورش، سفیر المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای شد و قرار است تا استعدادهای برتر را در اقصی نقاط کشور شناسایی کند.

مهدوی‌کیا در این خصوص اظهار داشت: اگر امروز مهدوی‌کیا شده‌ام به خاطر تلاش‌های یک معلم ورزش در منطقه 14 تهران بوده است که استعداد مرا کشف کرد.

وی افزود: امروز نیز افتخار می‌کنم که با اعتماد دکتر حمیدی و نگاه دکتر فانی به عنوان سفیر المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای انتخاب شده‌ام تا با استعدادیابی چهره‌های انتخاب شده از مسابقات درون مدرسه‌ای بتوانم با کمک آینده‌نگری و دوراندیشی مسئولان ورزش آموزش و پرورش، نقشی هر چند کوچک در موفقیت آینده ورزش کشورم داشته باشیم.

مهدوی‌کیا با اشاره به اینکه در جلسه نخست دیدار با حمیدی، معاون وزیر آموزش و پرورش تماشای فیلم‌های المپیاد به شدت بر روی وی تاثیر گذاشت، متذکر شد: فیلم‌هایی که از برگزاری المپیاد در دورترین نقاط کشور تماشا می‌کردم، این امید را به من داد که هنوز هم می‌توان به پایه‌سازی در ورزش کشور امیدوار بود. حتی الامکان به تک تک این نقاط سر خواهم زد تا بهترین استعدادهای دانش‌آموزان ایران شرکت کننده در المپیاد‌های درون مدرسه‌ای را به اردوهای پیش رو دعوت کنم.

سفیر المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای کشور، نخستین برنامه خود را حضور در تورنمنت جهانی زیر 11سال اعلام کرد و گفت: با کمک معاونان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان‌های کشور برای معرفی استعدادها، برگزاری چندین مرحله اردو و شناسایی برترین‌ها را در دستور کار قرار خواهیم داد تا در این تورنمنت که استعدادیاب‌های مطرح‌ترین تیم های فوتبال اروپا نیز در آن حضور خواهند داشت، شرکت کنیم.

گفتنی است، حکم سفیر المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای از سوی مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با امضای علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به مهدی مهدوی کیا اعطا شد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب