امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8655 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

توسط انتشارات سوره مهر؛

هشت اثر داستانی از داوود غفارزادگان به چاپ می رسد

خبرایران : هشت عنوان كتاب داستانی داوود غفارزادگان با موضوع كودك و نوجوان به زودی توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شوند
هشت اثر داستانی از داوود غفارزادگان به چاپ می رسد

به گزارش خبرایران از حوزه هنری، آثاری چون «چرا دم خروس كوتاه است»، «كلاغ آبی»، «قصه‌های نقاشی ناتمام»، «چه كسی قوی‌تر است» و «غول سنگی» برای گروه سنی كودك و كتاب‌های «كلاغ آبی»، «كلاغ هم می‌میرد» و «7 پهلوان پیر 8 پسر نوجوان» عناوین داستان‌های غفارزادگان برای گروه سنی نوجوان است.

غفارزادگان درباره آثار جدیدش گفت: این هشت اثر داستانی مجموعه‌های مستقلی هستند كه بسیاری از آن ها را در سال‌های دور منتشر كرده‌بودم. بر این اساس، تصمیم گرفتم این هشت مجموعه را با یك ویرایش جدید مجددا به چاپ برسانم.

وی ادامه داد: همیشه سعی داشته‌ام اثری را خلق كنم كه تاریخ مصرف نداشته باشد؛ لذا به گمانم این آثار پس از گذشت سال‌ها همچنان مورد استقبال مخاطبان واقع می‌شود.

این نویسنده همچنین به قیاس ادبیات «كودك» و «نوجوان» پرداخته، افزود: به نظر من ادبیات كودك تخصصی‌تر است؛ زیرا نویسنده با دایره واژگان محدودی روبه‌رو است. اما باید اذعان كنم به خاطر دنیای بینابینی كه نوجوان سپری می‌كند (مرز بین كودكی و جوانی)، نویسنده باید با یك ظرافت و دقت خاصی برای نوجوان به داستان‌سرایی اقدام كند؛ لذا داستان‌نویسی به نظر من برای نوجوانان سخت‌تر است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب