امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8661 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون مطرح کرد؛

اعتبار سنجی مناسب از مهمترین نکات در تخصیص اعتبار است

خبرایران: مهدیان عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون در چهارمین همایش فصلی مدیران ستادی و شعب این بانک ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت : توجه به نکات مهم در مرحله تخصیص اعتبار سبب واکسینه کردن خدمات بانک و بازگشت مجدد منابع به چرخه خدمات رسانی است
اعتبار سنجی مناسب از مهمترین نکات در تخصیص اعتبار است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، مهدیان عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون در چهارمین همایش فصلی مدیران ستادی و شعب این بانک ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با بیان مطلب فوق اظهار داشت : توجه به نکات مهم در مرحله تخصیص اعتبار سبب واکسینه کردن خدمات بانک و بازگشت مجدد منابع به چرخه خدمات رسانی است.

وی با اشاره به رویکردهای مدیریتی در این رابطه افزود: تکیه بر نیروی انسانی قوی، خلاق و کارآمد بر پایه نگاه مثبت به آینده و آینده محوری منجر به اتخاذ تصمیم های درست در فعالیت های اقتصادی است.

عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: التزام به امر مشاوره و بهره گیری مطلوب از تمامی ظرفیت های بالقوه نیروی انسانی در حوزه های مختلف زمینه ساز خلاقیت و نوآوری در بانک خواهد بود.

مهدیان اضافه کرد: آگاهی از توانایی ها و قابلیت های تخصصی  نیروی انسانی سازمانی همراه با توجه ویژه به تجارب ارزشمند و مفید ظرفیت های بیرونی، حرکت در جهت تحقق مفاد اساسنامه بانک را هموار و تسهیل می نماید.

وی مولفه های مهمی نظیر: شایسته سالاری، شایسته پروری و شایسته گزینی را در سازمان دارای اهمیت فوق العاده دانست و گفت: تکیه بر خرد جمعی همراه با استفاده بهینه از تکنولوژی های روز و فناوری ITبطور حتم سبب تحقق اهداف مورد نظر خواهد شد.

عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون توجه ویژه به وضعیت معیشتی کارکنان را در چرخه خدمات رسانی به مشتریان حائز اهمیت قلمداد کرد و در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش در جهت فراهم سازی زمینه لازم برای ارتقاء مهارت و دانش تخصصی نیروی انسانی شرایط  مناسبی در بروز ظرفیت های مدیریتی بوجود می آورد.

وی با تاکید بر ایجاد نظام برنامه ریزی شناور، پاسخگویی و شفافیت را در چارچوب ضوابط و مقررات مهم خواند و در این رابطه تصریح کرد: در چنین شرایطی امکان جذب منابع بیشتر در جهت تزریق در بخش های مختلف اقتصادی فراهم می گردد.

وی ادامه داد: تحقق تکالیف بانگ در عرصه های مختلف بر پایه ضوابط ومقررات قانونی، وصول به هنگام مطالبات غیر جاری در جهت بازگشت این منابع به چرخه خدمات رسانی مجدد، اصلاح ساختار مالی، پرهیز از روزمره گی و حرکت در مسیر مشتری مداری از دیگر موارد قابل توجه در برنامه های جاری بانک تا پایان سالجاری قلمداد می گردد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب