امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8704 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراخوان مسابقه عکس «نقد فضاي شهري» منتشر شد

خبرایران: معاونت شهرسازي و معماري وزارت راه و شهرسازي فراخوان نخستين مسابقه سراسري عكس با موضوع محوري «نقد فضاي شهري» را منتشر كرد.
فراخوان مسابقه عکس «نقد فضاي شهري» منتشر شد

به گزارش خبرایران از ستاد خبري، معاونت شهرسازي و معماري وزارت راه و شهرسازي در نظر دارد نخستين مسابقه سراسري عکس  «نقد فضاي شهري» را با هدف ترويج نگرش کيفي و ارتقاي سطح آگاهي جامعه در رابطه با بناها و فضاي شهري برگزار نمايد.

موضوع محوري اين مسابقه «نقد فضاي شهري» است كه به دو بخش «سيما و منظر شهري» و «زندگي در فضاي شهري» تفكيك شده است.

اين مسابقه براي در 2 گروه عكاسان حرفه‌اي و عكاسان تجربي در نظر گرفته‌شده‌است كه هر يك از متقاضيان مي‌توانند صرفا در يك گروه عكاسان حرفه‌اي و عكاسان تجربي شركت كرده و در هر يك از بخش‌هاي دوگانه «سيما و منظر شهري» و «زندگي در فضاي شهري» حداكثر 5 اثر ( در مجموعه 10 اثر) ارسال نمايند.

شركت در اين مسابقه براي تمامي علاقه‌مندان در اين مسابقه آزاد است و آثار مي‌بايست با 2 فرمت TIF   يا JPG   با رزولوشن 300 دي پي آي و ابعاد حداقل 25*20 سانتي متر  و با حجم حداقل 3 مگا بايت ارسال شود. فايل مربوط به هر اثر عکاسي، به نام صاحب اثر، موضوع، محل و زمان عکسبرداري نامگذاري شود. همچنين در صورت ارسال اثر به صورت CD ، روي هر CD نام و نام خانوادگي و گروه متقاضي شرکت قيد شود.

آخرين مهلت دريافت آثار، پنجشنبه 14 اسفند 1393؛ انتخاب و داوري آثار هفته سوم اسفند 1393 و زمان برگزاري نمايشگاه ارديبهشت 1394 است.

علاقه‌مندان براي شركت در اين مسابقه مي‌توانند براي دريافت شرايط، اطلاعات تكميلي و ثبت‌نام از طريق نشاني اينترنتی، به سايت ایران کارتون به نشانی http://irancartoon.ir/news/archives/2015/01/post_4720.php  و همچنین سایت مسابقهjvhonar.com  مراجعه و پس از تکميل فرم تقاضاي شرکت، آثار خود را با مشخصات فني ذکر شده به پست الکترونيکي info@ jvhonar.com ارسال دارند.

همچنين شركت كنندگان مي‌‌توانند آثار خود را  به نشاني تهران خيابان فاطمي غربي، نبش سيندخت، ساختمان سيندخت شماره 13 طبقه 3 واحد 9 ، دبيرخانه اين مسابقه از طريق پست ارسال نمايند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب