امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8731 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر طیب نیااعلام کرد؛

هدف اصلی دولت در توسعه اقتصادی؛ بهبود محیط کسب‌ وکار است

خبرایران : وزیراقتصاد در همایش توسعه و سرمایه‌گذاران استان اصفهان، گفت: هدف اصلی دولت در توسعه اقتصادی بهبود محیط کسب‌ و کار است
هدف اصلی دولت در توسعه اقتصادی؛ بهبود محیط کسب‌ وکار است

بهگزارش خبرایران از شادا، وزیر اقتصاد بیان کرد: هدف اصلی دولت در توسعه اقتصادی بهبود محیط کسب‌ و کار در شرایط فعلی است، البته باید توجه داشت که این محیط تحت کنترل بخش خصوصی نیست و در بسیاری از فعالیت‌ها سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این محیط با مشکلات متعددی دست ‌و پنجه نرم می‌کنند.

طیب نیا نبود محیط کسب‌ و کار مناسب را دلیل عدم سرمایه‌گذاری دانست و افزود: دولت تدبیر و امید بهبود محیط کسب‌وکار را مهم تلقی می‌کند و از رویکردهای اصلی اقتصاد خود قرار داده است.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل اقتصاد کشور تبدیل نشدن پس‌انداز به سرمایه‌گذاری است، گفت: ضروری است زمینه افزایش سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی بیش‌ از پیش در کشور فراهم گردد.

طیب نیا با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، ادامه داد: سیاست‌های ابلاغی رهبری به رشد برای دستیابی به رشد اقتصادی پایدار و مستمر مهم بوده و یکی از ملزمات بهبود زندگی مردم در مقابله با فقر است.

وی به اولین مصوبه دولت در 17 شهریور 92 که دارای 35 ماده است و بهبود محیط کسب‌ و کار را با مشارکت بخش خصوصی و دولتی محقق می‌داند، اضافه کرد: ایجاد دفتر پایش محیط کسب‌ و کار و رفع مشکلات آن در وزارت اقتصاد و دارایی در حال ایجاد است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب