امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8732 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل بانک کشاورزی عنوان کرد؛

حضور بانک کشاورزی در کلان شهرها وسیله‌ای برای توسعه کشاورزی

خبرایران: مرتضی شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی در جمع روسای شعب بانک استان اصفهان گفت: حضور ما در کلان شهرها نباید ما را از تفکر اصلی خود دور کند، بلکه باید وسیله ای برای ایفای قوی تر نقش ما در توسعه بخش کشاورزی باشد.
حضور بانک کشاورزی در کلان شهرها وسیله‌ای برای توسعه کشاورزی

به گزارش خبرایران از به نقل از بانک کشاورزی، مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در جمع روسای شعب بانک در استان اصفهان گفت: حضور ما در کلان شهرها نباید ما را از تفکر اصلی خود دور کند، بلکه باید وسیله‌ای برای ایفای قوی تر نقش ما در توسعه بخش کشاورزی باشد.

شهید زاده با  اشاره به موقعیت استان اصفهان در کشور اظهار داشت: اصفهان جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و باید محل تردد خبرگان و محققان بانکی باشد و شما نیز به عنوان کارکنان با تجربه و باتدبیر باید تجربیات خود را به آنها منتقل کنید.

 وی با توجه به منابع مالی موجود در اصفهان گفت : اصفهان و سایر استان های بزرگ باید ملی فکر کنند و نیازهای استان های کوچک را نیز برآورده سازند.

مدیر عامل بانک کشاورزی در ادامه تصریح کرد: ما کارکنان بانک کشاورزی باید در مسیر خدمت گزاری به مردم هم دل ، همراه و هم رای باشیم و اهداف سازمانی خود را محقق کنیم.

دکتر شهید زاده به سابقه درخشان هشتاد ساله بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت : از زمانی که به عنوان یک بانک پا به عرصه وجود گذاشته ایم جایگاه برتر و ویژه ای را برای خود تعریف کرده ایم و در هر مرحله که تحولی به وجود آمده، بانک کشاورزی پیشرو و پیشگام شبکه بانکی بوده است.

وی اجرای CORE BANKING را یکی از افتخارات بانک کشاورزی دانست و اظهار داشت : زمانی که هیچ بانکی به زیر ساخت های بانکداری الکترونیک فکر نمی کرد، ما مهرگستر را پایه ریزی کردیم و به عنوان یک بانکدار حرفه ای هر گاه دولت و ایران عزیز نیاز داشته است، بانیروی انسانی متعهد توانسته ایم جایگاه درخوری به دست آوریم .تلاش می کنیم  پاسخ منفی را از فرهنگ خود حذف کنیم چرا که ما به عنوان یک بانک باید حامی تولید کننده باشیم.

وی با تعریف مشتری مداری در بانک کشاورزی گفت: زمانی می توانیم در مشتری مداری موفق باشیم که خودمان را مدیون مشتری بدانیم  و به عنوان یک بانکدار حرفه ای  با توانمند سازی منابع انسانی به سوی مشتری مداری برویم .

شهیدزاده افزود:  کارشناسان بانک به عنوان متخصصان بخش کشاورزی باید در تمام مراحل اجرای طرح  کنار مشتری باشند، به گونه ای که مشتری احساس کند به عنوان مشاور در کنارش هستیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان، نقش این بانک را در اقتصاد مقاومتی پر رنگ دانست و گفت: ما باید با مرتفع کردن مشکلات و نقاط ضعف تولید در بخش کشاورزی، ادبیات توسعه را در این بخش غالب کنیم و نقش بانک را در اقتصاد مقاومتی  برجسته کنیم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب