امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8736 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کاهش 10 درصدی قیمت لبنیات/ نزول قیمت‌ها را بازار به صنعت دیکته کرده است

خبرایران:عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی گفت: کاهش قیمت لبنیات در برخی از محصولات لبنی رخ داده و این هم به دلیل وضعیت موجودی انبارهای شرکت‌ها بوده است که ما شاهد کاهش 10 درصدی قیمت برخی اقلام محصولات لبنی در بازار هستیم.
کاهش 10 درصدی قیمت لبنیات/ نزول قیمت‌ها را بازار به صنعت دیکته کرده است

محمد فربد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درخصوص نزولی شدن بازار لبنبات اظهار داشت: این شرایط را بازار به صنعت دیکته کرده است؛ زمانی که تقاضا کاهش یافته ناچارا گاهی واحدهای لبنی نیز باید متناسب با شرایط قیمت محصولات خود را تغییر دهند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی گفت: کاهش قیمت لبنیات در برخی از محصولات لبنی رخ داده و این هم به دلیل وضعیت موجودی انبارهای شرکت‌ها بوده است که ما شاهد کاهش 10 درصدی قیمت برخی اقلام محصولات لبنی در بازار هستیم.

وی در خصوص ادامه یافتن کاهش قیمت لبنیات در ماه‌های آتی هم تصریح کرد: این را نیز بازار عرضه و تقاضا تعیین می‌کند.

فربد در خصوص صادرات محصولات لبنی به روسیه نیز اضافه کرد:‌ قطعا صادرات محصولات لبنی خواهیم داشت اما چون این کشور بازار جدیدی برای ما محسوب می‌شود روند بازاریابی و صادرات کند است.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی با بیان این که تقاضای خود را مبنی بر آزادسازی قیمت لبنیات بارها به مسئولین داد‌ه‌ایم، یادآور شد: امیدواریم این شرایط در سال آینده اتفاق بیفتد تا بازار رقابتی شده و همچنین شاهد کاهش قیمت محصولات لبنی نیز باشیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب