امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8779 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سامسونگ دو گوشی Galaxy E5 و Galaxy E7 را معرفی کرد+ تصویر

خبر ایران: سامسونگ دو مدل جدید از گوشی‌های هوشمند گلکسی را با ظاهری زیبا، قیمتی مناسب و امکاناتی پیشرفته معرفی کرد.
سامسونگ دو گوشی Galaxy E5 و Galaxy E7 را معرفی کرد+ تصویر
به گزارش خبر ایران ،ا گوشی¬هایGalaxy E7 ¬ و Galaxy E5 بسیار ظریف، شیک، سبک و مبتنی بر اصول ارگونومیک (متناسب با ساختار طبیعی بدن) طراحی شده‌اند و به کاربران خود اجازه می‌دهند از امکانات ویژه سری گلکسی در این گوشی خوش‌دست که قاب باریکی دارد، استفاده کنند.

بدنه این تلفن‌های هوشمند نیز بسیار کم‌حجم و باریک طراحی شده به طوری که ضخامت آن تنها 7.3 میلی‌متر است. از جمله خصوصیات این دو محصول تازه که برگرفته از ویژگی‌های برتر سری گلکسی است، می‌توان به حالت ذخیره باتری (Ultra-Power Saving)، حالت خصوصی (Private Mode) و قابلیت چندصفحه‌ای (Multiscreen) اشاره کرد.صفحه‌نمایش Super AMOLED این گوشی‌ها با وضوح بالا، امکان نمایش بهتر و قابلیت انطباق بالاتری را برای کاربران ایجاد کرده است. دوربین جلوی این گوشی‌ها با کیفیت 5 مگاپیکسل، امکان ثبت عکس‌های سلفی را با بهترین کیفیت فراهم می‌کند.

این دو مدل دارای ویژگی‌های خلاقانه‌ای چون سلفی با زاویه باز، سلفی با حرکت کف دست، سلفی با دستور صدا و نیز قابلیت شناسایی صورت (Beauty face) هستند و به کاربران اجازه می‌دهند عکس‌های سلفی را در زاویه 120 درجه بگیرند.گوشی‌هایGalaxy E7 ¬ و Galaxy E5 برای کاربرانی که به دنبال محصولی باکیفیت، با طراحی ارگونومیک و با قیمتی مناسب هستند، گزینه ایده‌آلی است. Galaxy E7 در رنگ‌های سفید، سیاه و آبی تولید شده و Galaxy E5 در سه رنگ سیاه، سفید و قهوه‌ای وارد بازار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب