امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8798 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور؛

نخستین مرکز جامع پیشگیری از سرطان افتتاح شد

خبرایران: با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور نخستین مرکز جامع پیشگیری از سرطان و حمایت از مبتلایان و خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مشاوره ژنتیک، پیشگیری از معلولیت‌ها و پیشگیری از ایدز و اعتیاد افتتاح شد.
نخستین مرکز جامع پیشگیری از سرطان افتتاح شد

به گزارش خبرایران، صبح امروز با حضور همایون هاشمی  رئیس سازمان بهزیستی کشور، حجت‌الاسلام ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران نخستین مرکز جامع پیشگیری از سرطان و حمایت از مبتلایان و خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مشاوره ژنتیک، پیشگیری از معلولیت‌ها و پیشگیری از ایدز و اعتیاد افتتاح شد.

مجید رضازاده رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با اشاره به راه‌اندازی نخستین مرکز جامع پیشگیری از سرطان و حمایت از مبتلایان و خانواده اظهار داشت: این مرکز با هدف تجمیع خدمات پیشگیری در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری از سرطان، ایدز، آسیب‌های اجتماعی، معلولیت‌ها، مشاوره و حمایت‌های روانی راه‌اندازی شده است.این مرکز خدمات مختلفی به مراجعه‌کنندگان خواهد داشت که از آن جمله می‌توان به حمایت‌های روانی، آگاه‌سازی و آموزش اشاره کرد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر اینکه این مرکز به صورت خصوصی و زیرمجموعه سازمان بهزیستی کشور نظارت خواهد شد گفت: خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود کاملاً به صورت رایگان و در دسترس آحاد جامعه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور به دلیل مسئولیت‌های اجتماعی که در حوزه پیشگیری به عهده دارد بیش از 20 سال است که در این حوزه فعالیت‌های مثمر ثمری را انجام داده است که اقدام به تشکیل معاونت پیشگیری در سازمان بهزیستی کرده است.

وی گفت: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی کشور کاهش تصدی‌گری بر فعالیت‌های اجرایی و در این زمینه اعتقاد دارد که باید کارهای تصدی‌گری به بخش خصوصی واگذار شود و سازمان بهزیستی بیشتر در حوزه نظارت فعالیت داشته باشد.

رضازاده در ادامه با اشاره به راه‌اندازی نخستین مرکز جامع پیشگیری از سرطان و حمایت از مبتلایان و خانواده گفت: ما نیز همه با سایر دستگاه‌ها از جمله وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای را به بخش پیشگیری از سرطان داشته و این مرکز با همین هدف راه‌اندازی شده است.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور  افزود: به زودی مراکز دیگری نیز در سایر استان‌ها جهت پیشگیری بر بخش سرطان راه‌اندازی خواهد شد.

 نخستین مرکز جامع پیشگیری از سرطان و حمایت از مبتلایان و خانواده در خیابان یافت‌آباد میدان معلم - خیابان تختی (مرکز ذوالفقاری) هر روز صبح از ساعت 8 صبح الی 16 بعدازظهر آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب