امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8814 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه اعلام نمود ؛

بودجه پیشنهادی شهرداری منطقه 21 در سال 94 تنظیم و ارائه گردید

خبرایران : معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 21 از تنظیم و ارائه بودجه پیشنهادی منطقه در سال 94 خبر داد .
بودجه پیشنهادی شهرداری منطقه 21 در سال 94 تنظیم و ارائه گردید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهندس سید رضا مؤتمن معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه با اعلام این خبر گفت : بودجه پیشنهادی سال 94 منطقه 21 طی دو ماهه گذشته توسط حوزه های معاونت و زیر نظر شهردار منطقه مورد بررسی قرار گرفته و با لحاظ نمودن سیاستها و راهبردهای برنامه پنج ساله تنظیم و ارائه گردیده است .

وی افزود : بودجه پیشنهادی منطقه ضمن طرح در اداره کل برنامه و بودجه ، کمیسیونهای فنی و عمرانی و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و بزودی در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .

مهندس مؤتمن در ادامه عنوان کرد : بودجه پیشنهادی منطقه در بخش تملک دارایی های سرمایه ای بالغ بر 120 میلیارد تومان و در قالب 84 ردیف ارائه شده است .

وی ادامه داد : اولویت ها و فرازهای پیش بینی شده برنامه سال 94 عمدتا شامل : تکمیل پروژه های نیمه تمام سرای محلات و فضاهای فرهنگی _ ورزشی ، توسعه و نگهداری فضاهای سبز ، احداث تقاطع های غیر همسطح و همچنین نگهداشت بزرگراهها می باشد .

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری در پایان ابراز امیدواری کرد با تصویب اعتبارات پیشنهادی و اجرای برنامه های مذکور ، روند بهبود کیفیت زندگی و ارائه خدمات شهری به شهروندان ، شتاب خود را حفظ نماید .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب