امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8825 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد؛

سازمان تأمین اجتماعی در اجرای سیاست های جامع رفاهی، نقش مهم وموثری دارد / 34 میلیون و500 هزار نفر از بیمه شدگان تأمین اجتماعی از خدمات درمانی ملکی این سازمان استفاده می کنند

خبرایران : وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی در مراسم افتتاح رسمی بیمارستان تأمین اجتماعی پیامبر اعظم(ص) کرمان با اشاره به اجرای برنامه های سیاست های رفاهی دولت تدبیر وامید گفت: سازمان تأمین اجتماعی در اجرای سیاست های رفاهی، نقش مهم وموثری دارد
سازمان تأمین اجتماعی در اجرای سیاست های جامع رفاهی، نقش مهم وموثری دارد / 34 میلیون و500 هزار نفر از بیمه شدگان تأمین اجتماعی از خدمات درمانی ملکی این سازمان استفاده می کنند

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی ربیعی در این مراسم افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم ضعیف نگه داشته شده، عزت وکرامت پیدا کردند و در دولت تدبیر وامید نیز همین روند دنبال می شود.

وی ادامه داد: ازمهمترین اهداف انقلاب اسلامی، شنیدن صدای نیازمندان است و در دولت تدبیر وامید یک نسبت با کانون گفتمانی انقلاب برقرار شده وسیاست های رفاهی در این دولت مورد توجه جدی قرار گرفته است.

دکتر ربیعی با اشاره به ویژگی های سیاست های رفاهی دولت گفت: این سیاستها نه صدقه ای  بلکه حق انسانی و اسلامی مردم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان انواع فقر در حوزه های آموزش، مسکن، درمان، خوراک و تأمین آینده، اظهار داشت: در همه حوزه های دارای برنامه هستیم و توانستیم به عنوان برنامه پیشتاز فقر درمان را از بین ببریم.

وی با اشاره به اینکه مفهوم با هم بودن و مشارکت در سازمان تأمین اجتماعی محقق شده است، گفت: 34 میلیون و500 هزار نفر از بیمه شدگان تأمین اجتماعی از خدمات درمانی ملکی این سازمان استفاده می کنند.

دکتر ربیعی در خصوص فقر غذایی اظهار داشت: نیازهای غذایی اقشار مورد نیاز شناسایی شده  تا هیچ سفره ایرانی از مواد غذایی سالم ومغذی بی بهره نباشد.

وی افزود: همچنین طرح مبارزه با بی سوادی تصویب شده که در این طرح کودکان بازمانده از تحصیل شناسایی و شرایط تحصیل آنها فراهم می شود.

دکتر ربیعی با بیان اینکه به زودی طرح ایجاد مسکن برای نیازمندان را رونمایی می کنیم، اظهار داشت: بر اساس این طرح 2 میلیون مسکن در 10 سال برای اقشار ضعیف ساخته می شود.

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: در خصوص تأمین آینده نیز برنامه هایی داریم که سازمان تأمین اجتماعی یکی از نهادهای موثر در تحقق این بخش است وباید این سازمان به سوی ایجاد رفاه برای خانواده  تحت پوشش خود برود.

دکتر ربیعی با اشاره به حضور دکتر نوربخش به عنوان مدیر عامل در سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدارا شاکریم که چنین فردی در سازمان تأمین اجماعی در رأس کار قرار گرفته است تا در این سازمان امور بر ضد فساد انجام می شود و فعالیتهای این سازمان یک برکت برای کشور محسوب می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب