امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8831 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جذب مشتری با ارائه خدمات نوین بانکی رویکرد جدید موسسه اعتباری کوثر

همزمان با ایام خجسته دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، مدیران و کارکنان شعب استان تهران به دعوت از مدیر امور شعب استان در سالن سازمان حج و زیارت گرد هم آمدند و در جشن باشکوه میثاق فجر کوثر شرکت نمودند .
جذب مشتری با ارائه خدمات نوین بانکی رویکرد جدید موسسه اعتباری کوثر

بعد از تلاوت قران کریم ، گروه سرود ناشنوایان با اجرای چند سرود زیبای انقلابی مدعوین را تحت تاثیر قرار دادند . سپس آقای فهیمی پور مدیر شعب استان تهران با خوش آمد گویی به حاضرین به ویژه مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ، جمعی از معاونین و مدیران حوزه مرکزی اظهار داشت : رمز پیروزی انقلاب اسلامی ، وحدت و همدلی مردم مسلمان ایران و رهبری بی نظیر امام خمینی (ره) بود که این وحدت و همدلی و رهبری دینی باعث شد نهال نوپای انقلاب شکل گرفته و تبدیل به درختی تنومند گردد .  

مدیر شعب استان تهران گفت : ما امروز با درس گرفتن ازآنچه این انقلاب را به پیروزی رساند ، این نتیجه را می گیریم که موسسه اعتباری کوثر به فضل الهی و اتکاء به وحدت ، همدلی و مدیریت توانمند می تواند گام های مهم خود را برای رسیدن به هدف ، محکمتر بردارد و با مدیریت جهادی و باورهای دینی ، مراحل موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند .

در ادامه دکتر رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در جایگاه قرار گرفت و با ابراز خوشحالی از حضور در میان مدیران و کارکنان شعب استان تهران که با برتن داشتن لباس سازمانی موسسه جلوه ای خاص به مراسم داده بودند ، ابتدا از دست اندرکاران مراسم تکریم کارکنان تحت عنوان میثاق فجر کوثر تقدیر و عملکرد خوب آقای فهیمی پور و همکارانشان را موجب مباهات دانسته و اظهار داشت : خداوند متعال را شاکریم که در ایام الله دهه مبارک فجر ، شاهد حضور منسجم و بانشاط شما جوانان عزیز این مرز و بوم ، در این محفل با شکوه هستیم .

دکتر رضایی با تاکید بر این مطلب که شهدای ما محدود به ایام پیروزی انقلاب نبوده و کاروان شهدای ما کبه ویژه  شهدای 8 سال دفاع مقدس با جوشش خون مطهرشان هر توطئه ای را شکست داده ، برای ما الگو و اسوه هایی ماندگار هستند .

مدیر عامل موسسه اعتباری عنوان کرد : شهدا به وظیفه خود خوب عمل کردند و حال نوبت ما است ، اگر کسی به وظیفه اش عمل نکرد این دلیل نمی شود که ما هم به وظیفه خود عمل نکنیم ، فردا باید در مقابل شهدا بایستیم و بگوییم در دورانی که مسئولیت داشتیم و موقعیت داشتیم چه کردیم .

ایشان سپس به تحلیل شرایط موجود جهانی از نظر اقتصادی پرداخت و اظهار داشت : حال که در انتهای سال جاری  و در آستانه ورود به سال جدید هستیم ، اگر درک صحیحی از شرایط موجود  و تحولات داخلی و خارجی نداشه باشیم ، یقینا نمی توانیم موفقیتی کسب کنیم .

دکتر رضایی با ارائه تصویری شفاف از وضعیت اقتصادی کشور ، بودجه مصوب سال 94 ، نقش وجایگاه بانک ها ، راههای برون رفت از رکود ایجاد شده ، کاهش بهای نفت و توطئه هایی که دشمنان برای آسیب زدن به اقتصاد ما طرح ریزی کرده و می کنند گفت : در عرصه جهانی آمریکا سالهای سال است که به دنبال رسیدن به جایگاه ابرقدرتی در موضوع نفت و گاز بوده و با یک برنامه ریزی دقیق آمد و ابتدا مسیر امن انتقال نفت اروپا یعنی اوکراین را نا امن کرد و بعد با تحریم روسیه که باعث سقوط ارزش روبل شد و هم اینکه در کنار همه دشمنی هایی که تا به حال در حق ما روا داشته در راستای سیاستهای قهر آمیز خود بازهم با زد و بند با عربستان و کاهش بهای نفت به دنبال آسیب زدن به ماست .

در حال حاضر ما به عنوان یک موسسه اعتباری با عنایت حضرت حق و با مدد گرفتن از اهل بیت (علیهم السلام)با یک حرکت صحیح و مدیریت شده ای از بسیاری آسیب ها که خیلی از بانکها و موسسات دچار آن شده اند به سلامت عبور کرده ایم و باید با اتخاذ شیوه های درست به حرکت خود ادامه می دهیم .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر عنوان کرد : امروز با تثبیت نرخ سود عملا امکان رقابت وجود ندارد ، پس چه باید کرد ؟ باید یک استراتژی تاثیرگذار را برگزید و بر اساس آن حرکت کرد .

دکتر رضایی با ذکر این نکته که ما با بررسی های  انجام گرفته به این نتیجه رسیده ایم که باید رویکردمان را از جذب منابع به  ارائه خدمات و  جذب مشتری با ارئه خدمات نوین بانکی تغییر دهیم و به جای شیوه های ناکارآمد تبلیغاتی شیوه های موثر را مورد توجه قرار دهیم ، بحمدالله در این ایام فرخنده خبری که اعلام آن همه ما را خوشحال می کند ، صدور مجوز افزایش سرمایه توسط بانک مرکزی است .

وی در خاتمه به مدیران و کارکنان شعب استان تهران گفت : آنچه وظیفه ی  ما در حوزه مرکزی است این است که با تمام توان وظایف خود را انجام دهیم و شما هم باید با تلاش مضاعف به عنوان افرادی که پیشانی موسسه هستید و مستقیما با مشتری برخورد دارید ، با صبر و حوصله ، متانت و خوشرویی به دنبال جذب و جلب مشتری باشید و برای رفع مشکلات مشتریان اقدام کنید که این بهترین تبلیغ است .

در خاتمه این مراسم به نفرات برتر در حوزه های مختلف بانکی جوایزی اهداء شد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب