امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 886 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

زمان قطعی ثبت نام در کاروان‌های عمره و حج اعلام شد

خبرایران : معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اعلام زمان قطعی ثبت نام حج تمتع سال آینده، گفت: ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع از 18 بهمن‌ماه امسال آغاز می‌شود.
زمان قطعی ثبت نام در کاروان‌های عمره و حج اعلام شد

به گزارش خبرایران، ناصر خدرنژاد همچنین دوم بهمن‌ماه را زمان ثبت نام در کاروان‌های مرحله‌ی دوم عمره اعلام و اظهار کرد: مرحله‌ی دوم ثبت نام عمره‌ی مفرده از دوم بهمن‌ماه امسال آغاز می‌شود و زائران در این مرحله از هشتم فروردین‌ماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به پروازهایی که در حال حاضر برای انتقال زائران به جده و مدینه انجام می‌شود، بیان کرد: از امروز ۱۴ پرواز برای انتقال زائران به کشور عربستان برقرار می‌شود که با توجه به این پروازها، تعداد زائران در مدینه به ۲۳هزار نفر می‌رسد.

او با بیان این‌که تمام هتل‌های مدینه‌ی منوره که ۴۶ هتل است از امروز تکمیل ظرفیت می‌شود و از پنج روز آینده نیز هر ۲۸ هتل مکه تکمیل ظرفیت خواهد شد و در هر دو شهر مکه و مدینه به‌طور متوسط روزانه ۲۳هزار زائر خواهیم داشت، افزود: تعداد زائران اعزامی روزانه پنج‌هزار زائر خواهد بود.

خدرنژاد روند عملیات عمره‌ی امسال و اعزام زائران را مثبت ارزیابی و اضافه کرد: تنها مشکلی که در اعزام زائران به‌وجود آمد به فرودگاه تبریز مربوط بود که یک پرواز به‌دلیل شرایط نامساعد آب‌وهوا لغو شد و زائران بازمانده از این پرواز در تاریخ دیگری که اعلام خواهد شد، به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب