امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8864 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سامسونگ برای هدیه ولنتاین پیشنهاد می‌کند؛

گلکسی سری A و سینمای خانگی ساندبار

خبرایران: «ولنتاین چی کادو بدم؟» این سؤالی است که بسیاری از افراد با رسیدن ماه بهمن به روزهای پایانی، از خود یا دوستان‌شان می‌پرسند. سؤالی که پاسخ آن، ممکن است خیلی راحت هم به دست نیاید؛ باید هم یک چیز «شیک» باشد، هم دوست داشتنی و هم مناسب کسی که هدیه را دریافت می‌کند
گلکسی سری A و سینمای خانگی ساندبار

«ولنتاین چی کادو بدم؟» این سؤالی است که بسیاری از افراد با رسیدن ماه بهمن به روزهای پایانی، از خود یا دوستان‌شان می‌پرسند. سؤالی که پاسخ آن، ممکن است خیلی راحت هم به دست نیاید؛ باید هم یک چیز «شیک» باشد، هم دوست داشتنی و هم مناسب کسی که هدیه را دریافت می‌کند.

شرکت سامسونگ برای این روز خاص، پیشنهادهای ویژه‌ای دارد. پیشنهاداتی که نه تنها شیک، دوست‌داشتنی و مناسب هستند، بلکه کاملا با موضوعیت چنین روزی نیز سازگار هستند:

گلکسی سری A

تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ، سری A یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال یک هدیه خاص می‌گردند. سری تلفن‌هایی با قاب تمام فلزی و زیبا در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی که برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بهینه‌سازی شده اند. گوشی‌های این سری مجهز به دوربین جلوی پنج مگاپیسکلی برای گرفتن عکس‌های سلفی بهتر و با زاویه گسترده هستند. دوربینی که می‌تواند جشن روز ولنتاین را هم خاطره‌انگیز کند. این گوشی که مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است، با افزودن یک لایه امنیتی بیشتر، امنیت بالاتری برای حفاظت از اطلاعات کاربر فراهم می‌کند و کاربران آن می‌توانند با خیال راحت اطلاعات شخصی‌شان را در گوشی‌شان داشته باشند، بدون این که نگران امنیت یا افشای آن باشند.

ساندبار

پیشنهاد دیگر سامسونگ، نسل جدید سینمای خانگی این شرکت با نام ساندبار است. این محصول با حذف بیشتر اتصالات کابلی، قابلیت پخش صدا و موسیقی از روی موبایل و تبلت از طریق بلوتوث و وای‌فای را فراهم کرده است. مدل‌های مختلف ساندبار مجهز به 12 اسپیکر داخلی است که قدرت خروجی صدا در آن از 120 تا 320 تغییر می‌کند و می‌تواند با کیفیت صدای منحصر به فردش، شبی خاطره‌انگیز را برای کاربرانش رقم بزند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب