امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8866 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل یک شرکت دارویی مطرح کرد؛

تولید داروی خوراکی سرطان و MS حدود 400 میلیون دلار صرفه جویی ارزی به همراه دارد

خبرایران : مدیرعامل یک شرکت دارویی گفت: سال آینده با تولید داروهای خوراکی در حوزه سرطان و MS میزان صرفه‌جویی ارزی به بیش از 400 میلیون دلار خواهد رسید.
تولید داروی خوراکی سرطان و MS حدود 400 میلیون دلار صرفه جویی ارزی به همراه دارد

به گزارش خبرایران، محمد عبده‌زاده در مراسم معرفی از 12 محصول دارویی جدید در حوزه MS، سرطان، دیابت و قلب و عروق گفت: رسالت ما همسو با سیاست دولت و طرح تحول سلامت است همچنین تولید داروهای نوآورانه و همسو با نیاز بیماران از دیگر اهداف ما است و چشم‌انداز ما تولید داروهایی با کیفیت است.عمده تلاش ما رفع نیاز بیماران خاص است تا پرداخت از جیب بالایی نداشته باشند به طوری که داروهای بیماران خاص که در سال 93 تولید شده 240 میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی کرده است.

عبده‌زاده ادامه داد: سال آینده با تولید داروهای خوراکی در حوزه سرطان و MS میزان صرفه‌جویی ارزی به بیش از 400 میلیون دلار خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت دارویی اسوه گفت: از میان داروهای بیماران خاص که اکنون بیماران برای آن پرداختی ندارند داروی خوراکی MS است.شرکت داروسازی اسوه با شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری فعالیت و همکاری چندجانبه دارد و داروی جدید MS که سال آینده به بازار عرضه می‌شود ماهانه در دنیا 400 دلار هزینه دارد در صورتی که در سال آینده با 10 درصد قیمت برند اصلی وارد بازار می‌شود.

مدیرعامل شرکت دارویی اسوه ادامه داد: صنعت دارویی نیاز به بازسازی و سرمایه‌گذاری دارد و در سیستم قیمت‌گذاری باید سرمایه‌گذاری شود همچنین در زمینه صادرات دارو نیاز به تسهیل و بازنگری داریم، حمایت معنوی از تولید داخل و ورود به فهرست بیمه‌ای از دیگر موضوعات مهم است و امیدواریم سال آینده شاهد حضور شرکت‌های بیشتری برای تولید داروهای جدید باشیم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب