امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8943 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

قائم‌مقام جدید باشگاه پرسپولیس خبرداد؛

افشین قطبی تا فینال لیگ قهرمانان به پرسپولیس برنامه داده‌/پرونده حمید درخشان بسته شد

خبرایران: محمدحسین‌ نژادفلاح، قائم‌مقام جدید باشگاه پرسپولیس در برنامه 90 تقریباً پرونده مربیگری حمید درخشان را در پرسپولیس بست.
افشین قطبی تا فینال لیگ قهرمانان به پرسپولیس برنامه داده‌/پرونده حمید درخشان بسته شد
قائم‌مقام جدید باشگاه پرسپولیس خيلي صريح مذاكرات با برانكو ايونكوويچ و افشين قطبي را تأييد كرد اما گفت تا بازي با صبا همچنان مربي تيم، درخشان است. پرسپوليسي‌ها كه با تمهيدات جديد وزارت ورزش و مذاكرات وزير با هدايتي و گلرخسار توانستند صاحب چند ميليارد توماني پول شوند، امسال هم قرار است مثل چند سال گذشته خيلي بالاتر از حد مجاز هزينه كنند.
آنها كه در ابتداي فصل دايي را داشتند و براي فصل جديد از طريق دو اسپانسر ابتدايي‌شان يعني گروه تقي گلرخسار و سياسي تا امروز به گفته اميررضا خادم 20 ميليارد تومان براي قرمز‌ها هزينه كرده‌اند، حالا براي امتداد فصل جديد با تغييراتي كه ايجاد مي‌كنند، هزينه‌هاي‌شان را به سمت 30 ميليارد تومان خواهند رساند.
ديگر گزينه نژادفلاح، افشين قطبي است. قطبي كه آخرين قهرماني پرسپوليس را در سال 1387 براي اين تيم به‌دست آورده و بعد از آن تا سال قبل كه دايي با قرمزها در ليگ نايب‌قهرمان شد، آنها هيچ وقت تا اينجا هم پيش نيامدند. قطبي اگرچه پيشينه‌اي خوب در فصل اول حضورش در پرسپوليس دارد اما دقيقاً در دومين سال حضورش در اين تيم خاطرات تلخي را به جاي گذاشت. او در آن زمان با هيأت مديره‌اي كه اعضايي چون حسين هدايتي و محمدحسين نژادفلاح داشت، بيش از 750 هزار دلار براي يك فصل با قرمزها قرارداد بست و در ميانه‌هاي نيم‌فصل اول با نتايجي ناكام تيم را ول كرد و از ايران خارج شد.
او بعد از خروج از ايران، حرف‌هاي تندي هم زد و بعد از آن در تيم‌ملي ناكام بود و تب هيجاني ابتدايي‌‌اش خوابيد. اين مربي بعد از پرسپوليس 3 سالي هم در ليگ ژاپن مربيگري كرد و ناكامي در شيميزو اس‌پالس سبب شد تا از اين تيم بركنار شود. قطبي اما در چند روز گذشته مذاكراتي با پرسپوليسي‌ها داشته است. او با‌ نژادفلاح و پول‌هايي كه از سوي اسپانسر مي‌‌آيد به تيم نزديك شده است. قطبي به دبي آمده تا مذاكرات نهايي با قرمزها را داشته باشد و مدعي است حتي به پرسپوليس برنامه هم داده است. قطبي در روزهاي گذشته ارتباطش با دوستانش در ايران را هم آغاز كرده است. او در جديدترين اظهار‌نظر گفته حتي با شرايط قرمزها براي قرارداد موقت هم كنار مي‌‌آيد اما مي‌گويد براي بازي‌ها تا پايان فصل برنامه‌ريزي كرده و برنامه‌‌اش را به نمايندگان پرسپوليسي‌ها داده است: «برنامه‌اي براي 24 بازي را به نمايندگان پرسپوليس داده‌ام.» اما چرا 24 بازي؟ پرسپوليس كه 10 بازي در ليگ دارد و 6 بازي هم در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا. او اين عدد 24 را از كجا آورده است؟ قطبي در اين باره مي‌گويد:«من تا فينال ليگ قهرمانان آسيا براي پرسپوليس برنامه داده‌ام!»
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب