امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8958 تاریخ انتشار: شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مولف کتاب «کیک و شرینی تر» اعلام کرد؛

کوشیده ام با جدیت تمام فراترازاستانداردهای جهانی گام بردارم/کتاب‌هایم امیدوارم بتوانند فرهنگ ایرانی را به نسل‌های آینده منتقل کنند

خبرایران:آیین رونمایی از کتاب «کیک و شرینی تر» تالیف سمیرا جنت دوست در قالب نمایشگاهی از مجموعه آثار این مربی آشپزی برگزار شد.
کوشیده ام با جدیت تمام فراترازاستانداردهای جهانی گام بردارم/کتاب‌هایم امیدوارم بتوانند فرهنگ ایرانی را به نسل‌های آینده منتقل کنند

به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم رونمایی از کتاب «کیک و شرینی تر» با سخنرانی مدیر کل سازمان آموزش فنی‌ حرفه‌ای استان تهران و سمیرا جنت دوست (مولف کتاب) همراه بود.در بخش دیگری از این مراسم، جنت دوست با اعطای تندیس از مجموعه هنرمندان، کارشناسان و متخصصانی که در زمینه عکاسی، صفحه آرایی، ویراستاری، ترجمه، طراحی جلد و چاپ و نشر این اثر نفیس همکاری داشتند، قدردانی کرد و گفت: بی تردید بدون همکاری این گروه متعهد و هدفدار، امکان بروز و ظهور چنین اثری وجود نداشت. آرزو می کنم در گام های بعدی ضمن تامین نیازهای مخاطبان ایرانی و خارجی کتاب هایم، بتوانم با کسب جوایز جهانی نام ایران و ایرانیان را بیش از پیش در عرصه های بین المللی مطرح کنم. امیدوارم کتاب‌هایم بتوانند فرهنگ ایرانی را به نسل‌های آینده منتقل کنند و این فرهنگ را به شایستگی در دیگر کشور‌ها نشر دهیم.

وی افزود: با توجه به تجاربی که در سال های قبل از حضور در نمایشگاه های بزرگ بین المللی داشتم، در تهیه و چاپ کتاب «کیک و شیرینی تر» و بازچاپ کتاب های دسر و آشپزی ایرانی که نسخه های جدید آنها را امروز در این نمایشگاه رونمایی خواهیم کرد، با جدیت تمام کوشیده ام فراتر از استانداردهای جهانی گام بردارم و امیدوارم امسال رتبه اول یا دوم مسابقات لایپزیک آلمان را کسب کنم.

در پایان مراسم، این هنرمند از تمامی حاضران خواست ضمن بررسی کتاب جدید و تورق صفحات آن، پیشنهادات و انتقادات خود را در زمینه این اثر مطرح کنند.

سمیرا جنت‌دوست، مربی آشپزی و شیرینی‌پزی و مولف مجموعه کتاب‌های آموزشی صنایع‌غذایی است. نخستین کتاب وی سال 1386 منتشر شد. «آشپزی سنتی»، «شیرینی‌های سنتی و مدرن» و «سفره‌آرایی و تزیینات»، دیگر آثار وی هستند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب