امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8962 تاریخ انتشار: شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۹:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی؛

کتاب «طلا در طلا» اثر صدرالدین کاظمی رونمايی شد

خبرایران : همزمان با رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی و با حضور دکتر مرتضي شهیدزاده رئيس هيات مديره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، کتاب طلا در طلا اثر صدرالدین کاظمی معاون اداره كل روابط عمومي بانك كشاورزي رونمایی شد.
کتاب «طلا در طلا» اثر صدرالدین کاظمی رونمايی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانك كشاورزي، این کتاب نفیس در دو جلد و 1004 صفحه و بيش از 4 هزار عكس تاريخي و منحصر به فرد به داستان قهرمانان کشتی در المپیک (1886 تا 1972 و 1976 تا 2012) اختصاص دارد.

نویسنده این کتاب صدرالدین کاظمی از كارمندان با سابقه بانك كشاورزي، عضو كميته رسانه هاي اتحاديه جهاني كشتي و از کارشناسان کشتی كشور است كه در این کتاب زندگی نامه و افتخارات تمامی قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی المپیک را به تفکیک به رشته تحریر درآورده است.

این کتاب توسط انتشارات نشر بهنود در دو جلد نفیس چاپ شده است و در کتاب فروشی ها در دسترس علاقه مندان به ورزش ملی کشور قرار دارد.

دکتر مرتضي شهیدزاده رئيس هيات مديره و مدیرعامل بانک کشاورزی، نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی، علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون و قهرمان جهان و المپیک و صدرالدین کاظمی نویسنده این کتاب، پیش از رقابت های فینال جام جهانی کشتی فرنگی 2015 و در حضور بيش از 8 هزار تماشاگر از اين كتاب رونمایی كردند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب