امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8982 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثرخبرداد؛

ارائه خدمات بهتر و سریع تر در چرخه رقابت بانکی موجب برتری می شود/ به زودی برنامه چکاوک باید در تمامی شعب کوثر فعال شود.

خبرایران : نخستین همایش سراسری فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر با رویکرد جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی با حضور مدیرعامل،جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات استانها ،مناطق آزاد و شعب مستقل در سالن همایش های حوزه مرکزی برگزارشد.
ارائه خدمات بهتر و سریع تر در چرخه رقابت بانکی موجب برتری می شود/ به زودی  برنامه چکاوک باید در تمامی شعب کوثر فعال شود.

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ابتدای مراسم مهندس نجفی سرپرست فناوری و اطلاعات با ارایه گزارشی از فعالیت های  صورت گرفته اخیر در حوزه فناوری اطلاعات مطالبی را در رابطه با رویکر جدید موسسه که شعار اصلی همایش بود مطرح کرد.

در ادامه مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ضمن خیر مقدم به معاونین ، مدیران و کارشناسان حاضر در سالن اظهار داشت این همایش همزمان با انتصاب مهندس نجفی به عنوان سرپرست فناوری و اطلاعات ،که برآمده از نیروی های جوان و متخصص موسسه است برگزار گردیده ، لذا از شما عزیران انتظار دارم که این انتصاب و انتخاب را گرامی بدارید و با همکاری مضاعف خود بتوانید مباحث IT را به درستی پیش ببرید.

دکتر رضایی با اشاره به این نکته که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سال 1389 قرار بر این شد که در سال 1394 جزو پنج بانک برتر خصوصی کشور بشویم گفت: برای رسیدن به این نقطه می توان ، شرایطی را ایجاد کنیم که از حیث بهره وری موسسه را پویا و بهره مند سازیم و منافع لازم را به مشتریان خود برسانیم.از دیگر مواردی که می شود به این جایگاه رسید نوع سرویس دهی به جامعه هدف می باشد که با جمع آوری منابع مورد نیاز و رفع نیازهای مالی آنها می توان یک برتری برای موسسه در مقایسه با سایر بانکها برای مشتریان متصور شد.

وی با اشاره به تغییر رویکرد موسسه از جذب منابع و اعطای تسهیلات به جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی این رویکرد را فوق العاده با اهمیت دانست.

مدیرعامل موسسه اعتباری عنوان نمود: در چرخه رقابت بانکی آنچه موجب برتری است،ارایه خدمات نوین سریع و مناسب به مشتریان می باشد.بهترین و بیشترین انگیزه برای مشتریان برای اینکه  منابع خود را در اختیار ما بگذارند ارائه خدمات برتر و سرویس دهی بیشتر می باشد.

ایشان متذکرشد : سیستم بر پایه it حرکت خواهد کرد به این معنی که با اصلی این سیستم بر روی core و عناصری است که تحت عناوین it در کل کشور اعم از دفتر مرکزی ،سرپرستی ها وشعب فعالیت دارند.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در مورد نحوه بکارگیری نیروهای انسانی گفت :یکی از شرایط ورود در موسسه داشتن مدارک  تحصیلی در رشته های بانکداری،مدیریت بازرگانی،فناوری اطلاعات و حسابداری می باشد و داشتن یک نیروی IT در هر شعبه الزامی است.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به اینکه کل سرمایه موسسه به نیروهای انسانی است افزود بحمدلله تمامی این نیروها تحصیل کرده می باشند که در این میان اختصاصا به  نیروهای IT باید توجه ویژه ای شود وی فعال بودن و مسلط بودن به ورژن های نرم افزاری را از ویژگی های نیروهای IT دانست .

دکتر رضایی با ذکر مثالی خاطر نشان ساخت :مجموعه کوثر سوار قطاری است که سرویس دهنده در تمام زمینه ها به این قطار  نیروهای  IT هستند و بقیه مجموعه ها مسافر و دریافت کننده سرویس می باشند و شما هستید که این سیستم را آماده و سر پا نگاه می دارید لذا بار سیستم و نگهداری آن در شرایط مختلف با مشکلات سخت افزاری ،نرم افزاری،مخابراتی و ... بر عهده شما عزیزان فناوری و اطلاعات می باشد.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت:به زودی  برنامه چکاوک باید در تمامی شعب کوثر فعال و استانها خود را مجهز به سخت افزارهای مورد نیاز نمایند.

ایشان با نوید اینکه در سال آینده مقدار قابل توجهی به مشتریان افزوده خواهد شد از نیروهای فناوری و اطلاعات خواست تا تدابیر و راهکارهای لازم را جهت رفع مشکلات احتمالی پیش بینی نمایند.

دکتر در خاتمه گفت : شما جوانانی که در مجموعه کوثر هستید به عنوان it باید یک انسجام بهتر و قوی تر داشته باشید چرا که آینده کوثر به فعال و اکتیو بودن شما بستگی دارد و از طریق شما نیرو های جوان می توان به قله های رفیع در مباحث IT نظام بانکی برسیم و به آن دست یابیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب