امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8996 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضوردکتررضایی ، معاونین و مدیران حوزه مرکزی صورت گرفت؛

برگزاری تودیع و معارفه معاون جدید بازاریابی و اموربین الملل موسسه اعتباری کوثر

خبرایران : دکتر رضایی ضمن تقدیر وتشکر از سید مهدی عالی نژاد و خدمات شایسته ایشان در طول تصدی معاونت بازاریابی و خدمات نوین بانکی ، رضا شهرابی به عنوان معاون جدید بازاریابی و اموربین الملل معرفی نمود .
برگزاری تودیع و معارفه معاون  جدید بازاریابی و اموربین الملل  موسسه اعتباری کوثر

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ مراسم تودیع و معارفه معاونت بازاریابی و امور بین الملل صبح  روز دوشنبه  مورخ 04/12/93 در سالن همایش حوزه مرکزی برگزار گردید.

بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط حسین فردی از قاریان بین المللی قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران سید مهدی عالی نژاد ضمن تقدیر از دکتر رضایی ودیگر همکاران برای برپایی این مراسم دوران خدمت خود را در موسسه اعتباری کوثر ، دورانی فراموش نشدنی دانست و اظهار داشت : من از مدیرعامل محترم و همه معاونین ، مدیران و کارکنان که همواره در طول این مدت یار و یاور ما بودند صمیمانه قدردانی می نمایم .

در ادامه دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت : بزرگترین سرمایه ما نیروهای انسانی جوان، متخصص و متعهد می باشند که در حوزه بانکی حرفی برای گفتن دارند ، خدا را شاکریم که در چنین وضعیتی هستیم ، و پایه های  کوثر پایه های محکمی است .

دکتر رضایی اظهار داشت : آقای عالی نژاد از یاران صدیق ما در موسسه بودندو هرچند از رفتن ایشان از مجموعه متاثریم اما خوشحالیم که موسسه توانسته به درجه ای از رشد برسد که نیروهایی همچون آقای عالی نژاد را که از رویش های کوثر است به مجموعه ای دیگر از نظام بانکی کشور صادر نماید .

سپس مهندس شهرابی معاون جدید بازاریابی وامور بین الملل در سخنان کوتاهی ، ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ، اظهار امیدواری کرد که بتواند با رویکرد جدید موسسه یعنی جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی با استفاده از تدابیر مدیرعامل و همکاری سایر مسئولین ، گامهای مثبتی را بردارد .

وی در ادامه افزود : باید از آقای عالی نژاد به خاطر زحمات صادقانه شان ، مخصوصا در راه اندازی سیستم POS تشکر و قدردانی نمود و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان داشت ، همچنین ایشان  با اشاره به تجربیات ارزشمند مهندس شهرابی از خدواند  برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود .

در خاتمه لوح تقدیر آقای عالی نژاد و حکم مسئولیت مهندس شهرابی توسط دکتر رضایی به ایشان اهداء گردید .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب